تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803100535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلاح سریع محور اهواز - ایذه در اولویت وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اصلاح سریع محور اهواز - ایذه در اولویت وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت اهواز - ایرنا - در پی درگذشت دلخراش درگذشت علی هویسی، عکاس جوان خوزستان بر اثر وقوع سانحه رانندگی در محور باغملک - هفتکل در بامداد روز شنبه، وزارت راه و شهرسازی اصلاح مسیر سانحه خیز اهواز - ایذه را در اولویت نخست و دستور کاری خود قرار داد.


علی هویسی از عکاسان خبری زبده و فعال خوزستان بامداد روز شنبه در جاده باغملک - هفتکل بر اثر سانحه تصادف خودرو پژو 405 با یک دستگاه کامیون خاور به همراه راننده پژو جان خود را از دست داد.
معاون ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به وقوع سانحه مزبور در کیلومتر 25 از سه راهی غیزانیه به سمت هفتکل اظهار کرد: محور اهواز - هفتکل - باغملک - ایذه - دهدز چهار محال و بختیاری تا سد کارون 4 به طول 250کیلومتر بر اساس آمار وقوع تصادفات پرمخاطره ترین محور ارتباطی در خوزستان و یکی از محورهای سانحه خیز و خطرناک در کشور است.
مراد مهری افزود: محور سه راهی غیزانیه به نمره یک ، 35 کیلومتر طول دارد که از مشخصات هندسی خوبی برخوردار است اما از آنجایی که این جاده دو طرفه است نمی تواند راه ایمنی در مقایسه با بزرگراه یک طرفه باشد.
وی اضافه کرد: نخستین اقدام وزارت راه و شهرسازی برای این محور با توجه به ترافیک موجود در آن با روزانه افزون بر شش هزار تردد ، تبدیل این محور به محوری چهار خطه است.
مهری ادامه داد: این مساله از طریق وزارتخانه پیگیری شد که شرکت ساخت و توسعه راه ها مطالعات این قسمت از محور را از دو سال پیش شروع کرده بود.
وی گفت: این مطالعات در دو قطعه یکی از سه راهی غیزانیه تا نمره یک و دیگری از نمره یک تا باغملک در مجموع به طول 35کیلومتر انجام و هم اینک مطالعات قطعه نخست تمام شده و در مرحله اجرایی قرار دارد.
مهری اظهار کرد: آنچه راه و شهرسازی خوزستان برای ایمنی این محور می خواهد انجام دهد بهسازی و اصلاح جاده قدیمی در محدوده قبر سید تا نمره یک به طول 11کیلومتر واقع در سمت راست و شرقی جاده جدید است تا مسیر رفت وسایط نقلیه روی این قطعه باشد و مسیر بازگشت در محور جدید صورت گیرد.
وی گفت: این عملیات شامل اصلاح مسیر و روکش آسفالت است که با 60میلیارد ریال امسال به پایان می رسد و اعتبار مورد نیاز آن از طریق وزارت راه و شهرسازی و استانی تامین می شود.
مهری افزود: در اردیبهشت امسال برای اصلاح مجموع مسیر تصمیماتی گرفته شد که بعد از وقوع سانحه درگذشت علی هویسی و گفت و گویی که با استاندار خوزستان صورت گرفت محور ارتباطی حد فاصل قبر سید به سمت اهواز به طول 10کیلومتر با همکاری استانداری با 150میلیارد ریال بهسازی و اصلاح می شود.
وی افزود: این محور با تامین اعتبار مورد نیاز به مناقصه می رود و اجرایی می شود.
سانحه دلخراش درگذشت علی هویسی، عکاس جوان خوزستان بامداد شنبه در حد فاصل امامزاده جاسم و زیارتگاه سید محسن در سه راهی غیزانیه به سمت هفتکل، کیلومتر 25 این محور به وقوع پیوست.
6084/6065



05/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن