تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819175375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری راه و شهرسازی و بسیج سازندگی هرمزگان در اجرای پروژه های روستایی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همکاری راه و شهرسازی و بسیج سازندگی هرمزگان در اجرای پروژه های روستایی بندرعباس- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از همکاری این ارگان و بسیج سازندگی استان در اجرای پروژه های روستایی خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، فرشید دستوان شنبه درنشست مشترک با بسیج مهندسان عمران اظهار داشت: بسیج سازندگی ظرفیتی بسیار خوب و توانمند در اجرای پروژه های مختلف است که ما به دنبال بهره مندی از این توان در اجرای پروژه های راهسازی هستیم.
وی با اشاره به تفاوت جغرافیای سکونت در هرمزگان با سایر استان ها، تصریح کرد: در اغلب استان ها نسبت سکونت شهر به روستا 70 به 30 می باشد اما در هرمزگان تقریبا 50 به 50 است.
دستوان بیان داشت: نسبت تقریبا مساوی سکونت در شهر و روستا در هرمزگان به معنای افزایش فعالیت ها و تلاش ها برای بهبود شرایط زندگی در روستاها می باشد.
این مقام مسوول ابراز داشت: در صورت هم افزایی و استفاده از توان بسیج سازندگی می توان کمک شایانی به عمران مناطق مختلف به ویژه مناطق روستایی داشت.
دستوان از جمله نقاط مورد توجه در هرمزگان را منطقه بشاگرد دانست و گفت: بشاگرد در حال حاضر ظرفیت های بسیاری دارد که با مشارکت خیران و دهیاران اقدامات خوبی در حال انجام است که در صورت ورود بسیج سازندگی، می توان با هم افزایی اقدامات بیشتری نیزانجام داد.
استان هرمزگان، جنوبی ترین استان ایران، در ساحل خلیج فارس و دریای عمان با جمعیت یک میلیون 578 هزار و 183 نفر و مساحتی حدود 68 هزار و 476 کیلومتر مربع است.
هرمزگان دارای 13 شهرستان، 38 شهر، 38 بخش و یک هزارو 277 روستا دارد.
7198/ 6048



03/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن