تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820825714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه توسعه‌ ایران همزمان با کره آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: برنامه توسعه‌ ایران همزمان با کره آغاز شد
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مشکل اصلی ما بی‌برنامگی در کشور است، گفت: دلواپس این هستم که عمر و فرصت خدمت تمام شود و نتوانیم تاثیرگذاری لازم را داشته باشیم.
 رضا رحمانی در دیدار با هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی،‌صنایع،‌معادن و کشاورزی تبریز،‌ اظهار داشت:‌ انتظاری که از اتاق‌های بازرگانی کشور وجود دارد این است که مسائل و موضوعات مربوط به حوزه خود را کارشناسی کرده و برآیند آن را برای  پیگیری به مراجع ذیربط از جمله مجلس و دولت ارسال کنند.
وی افزود:‌ خوشبختانه در این دوره مجموعه‌ای قوی و منسجم در انتخابات اتاق بازرگانی تبریز روی کار آمده‌اند و انتظار می‌رود تا اقدامات مثمر ثمری در این دوره انجام پذیرد. اتاق تبریز باید نقش ملی ایفا کند و در حل مسائل کشوری این بخش اثرگذار باشد.
نماینده مردم تبریز،‌ آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اضافه کرد:‌ اهمیت و حساسیت موضوعات اتاق بازرگانی به قدری است که پیگیری آنها در اولویت کاری است.
رحمانی با بیان اینکه فعلا چیزی جز بیکاری کشور را تهدید نمی‌کند،‌ اظهار داشت:‌ حمایت از هر فردی که برای اشتغال جوانان کار کند را وظیفه خود می‌دانیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود،‌ اظهار داشت:‌ مشکل اصلی ما بی‌برنامگی در کشور است که این موضوع را در نخستین جلسه دولت و مجلس نیز به رئیس‌جمهور گفته‌ام.
رحمانی ادامه داد: کره و ایران برنامه‌های توسعه‌ای خود را با هم آغاز کرده‌اند،‌ در موضوع خودرو یک سال کشور ما قبل از کرده آغاز کرده است اما فاصله ما با آنها چقدر است؟ نه منابع کره از ما بیشتر است،‌ نه مساحت و نه نیروی انسانی، تنها تفاوت در وجود برنامه و بی‌برنامگی است، اگر ندانیم کجا می‌رویم به موفقیت نخواهیم رسید.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:‌ اکنون که دلواپسی مد شده خوب است من هم دلواپسی‌ام را بگویم، دلواپس این هستم که عمر و فرصت خدمت تمام شود و نتوانیم تاثیرگذاری لازم را داشته باشیم.
وی ادامه داد: در دوران نمایندگی دنبال منافع شخصی نبوده و تنها دغدغه‌ام پیگیری پروژه‌های استان بوده و در این راه نیز با وجود ناملایماتی‌ها خسته نخواهم شد.
وی با اشاره به ضرورت توازن در مثلث توسعه استان،‌ اظهار داشت: یکی از اضلاع این مثلث بخش خصوصی،‌ دیگری دولت و ضلع سوم نیز نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند که اگر هماهنگی بین آن‌ها وجود نداشته باشد قطعا کارکرد نخواهد داشت.
رحمانی، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی را ابزار مهمی در دست اتاق بازرگانی عنوان کرد و افزود: تصمیمات گرفته شده در شورای گفت‌وگو برای دستگاه‌های مرتبط لازم‌الاجراست و باید حساسیت لازم در تصمیمات مدنظر قرار گیرد.





تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن