تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818891662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر ادبیات فارسی بندرریگ رتبه اول استان بوشهر را کسب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دبیر ادبیات فارسی بندرریگ رتبه اول استان بوشهر را کسب کرد گناوه-ایرنا- مسوول روابط عمومی آموزش وپرورش منطقه بندرریگ گفت: سیده راضیه موسوی دبیر ادبیات فارسی دبیرستان بنت الهدی این منطقه برای دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه اول جشنواره کیفیت بخشی به ادبیات و علوم انسانی استان بوشهر شد.


رحمت اله کرمی روز یکشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این دبیر پرتلاش علاوه بر کسب این موفقیت با ارایه اثر تپه های برهانی و در بیابان های تبعید موفق به کسب رتبه اول استانی درجشنواره کیفیت بخشی به ادبیات و علوم انسانی در سال های تحصیلی 93-92 و 94-93 شده است.
وی اظهارکرد: احتمال کسب رتبه کشوری برای اثر در بیابان های تبعید این دبیر نیز وجود دارد و اگر این مهم بدست آید، کسب رتبه کشوری این معلم پرتلاش منطقه نیز برای دوسال متوالی محقق خواهد شد.
وی گفت: این معلم از دبیران فعال و خلاق در رشته ادبیات فارسی آموزش و پرورش منطقه بندرریگ است که از سال 1372 لباس فاخر معلمی را پوشیده و با تلاش و پشتکار مضاعف و کسب تجربه و ارتقای سطح دانش و بهره گیری از روش های نوین تدریس با 22 سال سابقه فعالیت، هم اکنون از دبیران سطح بالای کشور در تدریس ادبیات فارسی است.
رییس آموزش و پرورش منطقه بندرریگ نیز گفت: معلمان منطقه باید از تلاش و پشتکار این دبیر خلاق و موفق ادبیات فارسی منطقه درس بگیرند و باعث ارتقای سطح دانش منطقه و استان و کشور شوند.
فریدون فریدونی افزود: کسب رتبه کشوری و استانی چیزی نیست که با دو یا چند روز فعالیت بدست آمده باشد بلکه حاصل ماهها و سالها فعالیت مستمر بوده است.
وی گفت: همه معلمان این منطقه این قابلیت را دارند که نه تنها در استان بلکه در کشور در زمینه های گوناگون رتبه کسب کنند.
فریدونی از همه معلمانی که به نحوی در کسب رتبه های گوناگون سال تحصیلی 94-93 منطقه مشارکت داشتند، قدردانی کرد.
بندرریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد. ک/3
6164/6043



04/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن