تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804780807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاهیان مسافر عتبات امروز مشخص می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دانشگاهیان مسافر عتبات امروز مشخص می شوند تهران-ایرنا-رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از اتمام قرعه کشی افراد متقاضی برای اعزام به عتبات عالیات خبر داد و گفت: نتایج قرعه کشی عتبات عالیات دانشگاهیان امروز اعلام می شود.


حجت الاسلام محمدرضا فقیهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا با اشاره به پایان مهلت ثبت نام عتبات عالیات دانشگاهی در روز گذشته اظهار داشت: قرعه کشی عتبات دانشگاهیان بعد از پایان ساعت ثبت نام به صورت سیستمی انجام شد.
وی با بیان اینکه نتایج قرعه کشی عتبات عالیات دانشگاهی امروز از طریق سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir اعلام می شود، گفت: تعداد ثبت نام کنندگان در روز آخر 51 هزار و 892 نفر بود که از میزان 11 هزار و 751 نفر پسر مجرد، 4 هزار و 929 نفر دختر دانشجو به همراه محرم، 2 هزار و 164 نفر کارمند دانشگاه و 2 هزار و 514 نفر اساتید دانشگاهی تشکیل می شوند.
رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بیشتر آمار ثبت نامی را مربوط به دانشجویان متاهل دانست و گفت: 30 هزار و 534 دانشجوی متاهل در سیزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات ثبت نام کرده اند.
فقیهی با بیان اینکه قرعه کشی عتبات دانشگاهیان به صورت اینترنتی انجام شد و اسامی 9 هزار نفر از برگزیدگان در سایت لبیک اعلام شده است، اظهار داشت: از این تعداد ثبت نامی 7 هزار نفر به عنوان نفرات اصلی و 2 هزار نفر به عنوان نفرات ذخیره هستند.
وی در ادامه با بیان اینکه دانشجویانی که در گذشته برای حج عمره ثبت نام کرده بودند در اولویت قرار داشتند، یادآور شد: بیش از یک هزار نفر از این افراد امسال به عتبات عالیات اعزام می شوند.
رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تاکید کرد: همچنین اعلام شده که اگر انصرافی در تعداد آمار نفرات باشد از مابقی این دانشجویان استفاده شود.

** قرارداد با بانک ملی
وی در ادامه اظهار داشت: هزینه عتبات دانشگاهیان بسته به دوری و نزدیکی به مرز متفاوت است و میانگین قیمت به صورت زمینی در تهران 960 هزار تومان و هوایی یک میلیون و 560 هزار تومان برآورد شده است.
وی با بیان اینکه تلاش کردیم در بخش زمینی بتوانیم تخفیف مناسبی بگیریم، یادآور شد: برای دانشجویان وام قرض الحسنه یک میلیون تومانی در نظر گرفته شده که این تسهیلات از طریق بانک ملی در اختیار زائرین دانشگاهی قرار خواهد گرفت.
فقیهی تصریح کرد: البته این امر به تایید مدیرعامل بانک ملی رسیده اما متاسفانه هنوز ساز و کار اجرایی آن به سرانجام نرسیده است.
وی افزود: شاید این امر زمان بر باشد و برای کاروان های نخست وامی پرداخت نشود اما به طور حتم آنان می توانند پس از طی مراحل قانونی در بانک ملی بعد از سفر عتبات نیز این وام را دریافت کنند.
رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: وام ذکر شده به مبلغ 10 میلیون ریال است که با نرخ سود 4 درصد به دانشگاهیان اعطا می شود.
فقیهی ادامه داد: اعزام دانشجویان به عتبات عالیات از 20 مرداد ماه آغاز و تا 20 آبان ماه مصادف با ماه محرم الحرام ادامه خواهد یافت و در این مدت روزانه دو کاروان به صورت زمینی و هوایی و در مجموع هفت هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.
رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: تاریخ و نوع اعزام به صورت زمینی یا هوایی از سوی سازمان حج و زیارت اعلام شده و دانشگاهیان می توانند تاریخ اعزام هر استان را در سایت مشاهده و انتخاب کنند.
وی افزود: همچنین با همکاری سازمان حج و زیارت بعثه مقام معظم رهبری و شرکت شمسا، هتل مستقل برای زائران دانشجو در شهرهای مقدس نجف اشرف و کربلای معلی در نظر گرفته شده است.
فقیهی درمورد برنامه های سفر هم گفت: قبل از سفر بسته فرهنگی شامل کتاب و نرم افزارهای ویژه آشنایی دانشگاهیان با اماکن مقدس در اختیار ایشان قرار می گیرد.
وی ادامه داد: در طول سفر برگزاری مسابقات فرهنگی، برنامه زیارت دوره ویژه شامل بازید از کتابخانه ها، بیت حضرت امام خمینی(ره) در نجف و بازدید از اماکن مقدس و تاریخی شهر کربلای معلی و کربلا شناسی با همکاری بعثه و سازمان حج و زیارت انجام خواهد گرفت.
فراهنگ**9187**1569



04/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن