تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799063123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت از هرگونه سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان حمایت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار اردبیل: دولت از هرگونه سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان حمایت می کند تهران - ایرنا - استاندار اردبیل با بیان آنکه دولت تدبیر و امید از هرگونه سرمایه گذاری بخش خصوصی در این استان حمایت می کند، گفت: تا زمانی که خوش بینی و خیرخواهی جایگزین بدبینی و بدگویی نشود، استان به توسعه پایدار نخواهد رسید.


به گزارش ایرنا، مجید خدابخش شنبه شب در مراسم گرامیداشت روز ملی اردبیل و آغاز به کار خانه استان، افزود: شرایط پساتحریم فرصت مناسبی را برای استان بوجود آورده تا بتوانیم سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعتی، گردشگری، اقتصادی و صنایع تبدیلی را افزایش دهیم.
به گفته استاندار اردبیل، در این راستا از برخی از سرمایه گذاران خارجی برای انجام سرمایه گذاری در حوزه گردشگری دعوت شده به طوری که هم اکنون با راه اندازی پل معلق در مشگین شهر و افزایش رفت و آمد گردشگران به این منطقه، ساخت یک هتل پنج ستاره نیز توسط سرمایه گذار ترکیه ای در دست اقدام قرار گرفته است.
خدابخش با بیان اینکه صنعت گردشگری از ظرافت های خاصی برخوردار است و نباید بگذاریم گردشگری ناراضی استان را ترک کند، گفت: دولت از طرفی با بهبود فضای کسب و کار از هرگونه سرمایه گذاری و اشتغالزایی در استان اردبیل حمایت می کند، ضمن آنکه مسئولان استان تلاش خواهند کرد مشکلات سرمایه گذاران در استان را برطرف کنند تا بخش خصوصی با رغبت بیشتری در استان سرمایه گذاری نمایند.
وی از تقدیم لایحه دولت مبنی بر تشکیل منطقه آزاد بیله سوار به مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: تمام مراحل تشکیل این منطقه آزاد تجاری و صنعتی در دولت انجام شده و امیدواریم با مصوبه مجلس و آغاز بکار این منطقه آزاد، شاهد توسعه پایدار اقتصادی و گردشگری در استان باشیم.
استاندار اردبیل در ادامه به موقعیت استان اردبیل در بین کشورهای آسیای میانه و جاده ابریشم اشاره کرد و گفت: در حالی که روسیه سالانه بیش از 60 میلیارد دلار مواد غذایی وارد می کند که بیش از 4 میلیارد دلار آن مواد لبنی است، استان از این ظرفیت هیچ استفاده نمی برد در حالی که با رعایت استاندارد های جهانی باید از ظرفیت های صادراتی مواد لبنی و غذایی به کشورهای منطقه، فعالان اقتصادی استان حداکثر استفاده را ببرند.
وی با بیان اینکه بخشی از استان اردبیل می تواند با استفاده از صنایع تبدیلی به توسعه و اشتغالزایی در استان کمک کند، گفت: بدون شک توسعه استان در بخش های مختلف صنعتی از شانس بیشتری برخوردار است و افزایش فعالیت های صنعتی و شرکت های صنایع دانش بنیان در افزایش متوسط درآمدهای مردم این منطقه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
استاندار اردبیل با بیان آنکه آمارها حاکیست که متوسط درآمد مردم در استان اردبیل نصف درآمد مردم ایران است و 35 درصد مردم استان در بخش کشاورزی فعالیت می کنند، یادآور شد: درآمد فروش ناشی از محصول گندم استان 600 میلیارد تومان خواهد بود که ارزش افزوده زیادی ندارد، در حالی که تنها یک کارخانه خودروسازی در کشور می تواند سالانه بیش از 2 هزار میلیارد تومان خودرو به فروش برساند.
خدابخش تصریح کرد: بخش کشاورزی نمی تواند زیربنای محور توسعه در استان باشد لذا دولت تدبیر و امید از هرگونه سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی و صنعتی در این استان حمایت می کند و هم اکنون با اطمینانی که برای سرمایه گذاران به وجود آمده 20 پروژه سرمایه گذاری با هدف توسعه و ایجاد اشتغال برای جوانان و فارغ التحصیلان استان در اینده در دست اجرا است.
استاندار اردبیل بر افزایش میزان اشتغالزایی در استان تاکید کرد و گفت: جامعه بیکار نیازمند ایجاد فرصت های اشتغالزایی است و اگر نتوانیم برای بیکاران استان اشتغالزایی ایجاد کنیم استان از این مساله بسیار لطمه خواهد خورد و این مهم تنها با تسهیل سرمایه گذاری در استان عملی است.
وی اظهار داشت: آموزه های دینی ما ایجاب می کند عیوب دیگران را برملا نسازیم و در زندگی خصوصی افراد ورود نکنیم، زیرا این مسایل باعث دلسردی بیش از پیش مردم می شود.
خدابخش اردبیل در پایان با اشاره به قتل پزشک اردبیلی یادآور شد: بدون شک قتل این پزشک حاذق اردبیلی ضایعه بزرگی بود که علت آن توسط مراجع ذیصلاح در دست بررسی است.
اقتصام(3)1108**1558



04/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن