تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799126408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفتمین دوره طرح ولایت دانشجویی استان قزوین آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هفتمین دوره طرح ولایت دانشجویی استان قزوین آغاز شد قزوین – ایرنا - ششمین دوره طرح ولایت دانشجویی استان قزوین با شعار گردش در مدار خورشید با حضور جمعی از مسوولین و 500 نفر از دانشجویان بسیجی شنبه شب در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) آغاز بکار کرد.


به گزارش ایرنا، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در مراسم افتتاحیه این طرح گفت :طرح ولایت یک دوره فرهنگی است که از مبانی اندیشه های اسلامی و بنیادی سرچشمه می گیرد.
آیت الله علی اسلامی با بیان اینکه این طرح آمیزه ای از علم، ایمان، تفکر و عاطفه است، اظهار کرد:امروز دشمنان باورهای دینی و انقلابی ما را که الهام گرفته از مکتب اسلام است را مورد هدف قرار داده اند بنابراین باید هوشیار باشیم.
وی، ناکارآمد سازی دین و ترویج شبهات در قالب تهاجم فرهنگی را مکر دشمنان خواند و تصریح کرد:یکی از راهکارهای اساسی مقابله با این دست توطئه ها، توسعه و گسترش فرهنگ و بصیرت دینی بر پایه مفاهیم قرآن کریم و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) جهت تقویت قدرت تحلیل و مستدل در بین قشر جوان بویژه دانشجویان است.
به گفته وی ازجمله شیوه های مقابله موثر با این هجمه ها اجرا وبرنامه ریزی برای فعالیت های فرهنگی، قرآنی و ولایی است که برگزاری طرح ولایت یکی از نمونه های بارز طرح های فرهنگی برای جوانان است .
وی تصریح کرد: برگزاری دوره های طرح ولایت در طول چند دوره آثار و تبعات مثبتی دارد و با توجه به تاکیدهای مقام معظم رهبری بر استمرار اجرای این طرح، همه ساله شاهد استقبال پر شور دانشجویان برای حضور در این طرح آموزشی و فرهنگی در راستای تقویت بنیه فکری و اعتقادی هستیم .
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری به دانشجویان شرکت کننده در این طرح تاکید کرد تا این دوره را غنیمت شمرده و مبانی فکری ، فرهنگی وعقیدتی خود را ارتقا دهند، چرا که اصل فرهنگ سازی از همین دانشگاهها باید آغاز شود.
آیت الله اسلامی بر خود سازی دانشجویان شرکت کننده در این طرح نیز تاکید کرد و افزود: هیچ یک از تهاجمات و شبیخون های فرهنگی دشمن در مقابل خودسازی جوانان نمی تواند کاری از پیش ببرد .
رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) استان قزوین نیز در این مراسم گفت : طرح ولایت طرحی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و پیام های ارزنده ای را نیز به همراه خواهد داشت چرا که مهمترین هدف اجرای آن یادآوری و تاکید بر آرمان ها و خواسته های انبیاء الهی و نهادینه کردن آنها در جامعه اسلامی است .
ابوالحسن نائینی افزود: طرح ولایت یک دوره علمی ارزشمند است که از بنیه اسلامی و اعتقادی سرچشمه گرفته و موجب اعتلای سطح معرفتی ،اخلاقی و بصیرتی جوانان می شود.
وی اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون باعزت و سربلندی در مقابل توطئه های دشمن ایستادگی کردیم و در مذاکرات با گروه 1+5 نیز توانمندی ها و حقانیت ما به دنیا ثابت شد.
وی به دانشجویان شرکت کننده در طرح ولایت توصیه کرد تا دانش های کسب شده در این طرح را به دیگر جوانان و اعضای جامعه انتقال بدهند.
نایینی در پایان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب و دولت تدبیر و امید برای برگزاری طرح ولایت دانشجویی، از دست اندرکاران برگزاری این دوره آموزشی و فرهنگی قدردانی کرد.
مسوول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین نیز در این مارسم گفت:این طرح با محوریت چهار موضوع مهم شامل مسایل بصیرتی، معرفتی، اخلاقی و تربیتی، مهارتی و تشکیلاتی به مدت 11 روز از سوم تا 14 مرداد ماه برگزار می شود.
مهدی برزگر، واکسینه کردن دانشجویان در مقابل شبهات ایجاد شده توسط دشمنان و آشنا کردن جوانان با پیشکسوتان و نسل اول انقلاب از مهمترین اهداف این طرح عنوان کرد.
وی به کسب رتبه های برتر طرح ولایت توسط دانشجویان قزوین در سال های گذشته اشاره و تصریح کرد: این طرح در گذشته به صورت کشوری و برای دانشجویان منتخب برگزار می شد که با توجه به استقبال دانشجویان، اکنون برای بهره مندی بیشتر دانشجویان به صورت استانی برگزار می شود.
برزگر اضافه کرد: امروز بسیج دانشجویی آماده نقش آفرینی در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی است و تابع خط ولایت حرکت می کند و هدف آن نیز تربیت نیروهایی در طراز تربیت یافتگان انقلاب شکوهمند اسلامی است.
وی در ادامه عمق بخشی معنوی، مذهبی، فرهنگی و اجتماعی در بین جوانان دانشجو را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: طرح ولایت طرحی برای مقابله با تهاجم فرهنگی است که با حضور استادان و صاحب نظران کشوری و استانی جهت رفع هرگونه ابهام و شبهات در قالب کارگاه و کرسی های آزاداندیشی و همایش های متعدد و کلاس های اخلاقی و معرفتی و روشنگری برگزار می شود
7390/ 6128



04/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن