تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804744362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل بازرسی یزد : گمرک حلقه اتصال اقتصاد و فرهنگ است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل بازرسی یزد : گمرک حلقه اتصال اقتصاد و فرهنگ است یزد - ایرنا - مدیرکل بازرسی استان یزد گفت : گمرک حلقه اتصال اقتصاد و فرهنگ با کشورهای دیگر و از جهات مختلف دارای اهمیت است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اکبر طالبی روز شنبه در جمع کارکنان اداره کل گمرک استان یزد افزود : گمرک مستقیم و غیر مستقیم بر فرهنگ مردم اثر گذار است چراکه در زمینه واردات علاوه بر بحث اقتصادی باید به مسائل فرهنگی نیز توجه داشته باشیم .
وی ادامه داد : در فعالیت های اداری اولین وظیفه این است که انسانی فرهیخته را بکار گیریم اما کار تمام نشده و باید نظارت جدی وجود داشته باشد چراکه متاسفانه انگیزه های مختلف باعث لغزش و خطا خواهد شد.
بازرس کل استان یزد خاطرنشان کرد : در گمرک بخصوص مکانی که برای ترخیص و نظارت کالا است گاها افردی مستقر می شوند که خیلی مطمئن نیستند لذا باید اصلاح شده و نظارت بیشتری صورت گیرد تا قانون را دور نزنند.
طالبی اضافه کرد : وقتی شخصی چند میلیارد تومان با یک واردات سود می برد لذا با انواع و اقسام پیگری سعی می کند تا در برخی موارد قانون را دور بزند و در این راه از خریدن کارمند تا تهدید نیز خواهد رسید و حفظ کارمندهای باارزش که آبروی استان و اداره و مملکت هستند، بسیار مهم است.
بازرس کل استان یزد خاطرنشان کرد : سلامت و پاکی که در همه ابعاد استان یزد زبانزد است در ادارات و نهادها نیز وجود دارد و مدیران فرهیخته و متدین و باتقوا هستند فقط اشکالی که در بیشتر پرونده ها وجود دارد اینکه عدم اشراف به موارد قانونی و اعتماد بیش از حد به زیرمجموعه باعث روی دادن تخلف می شود.
طالبی ادامه داد : استان یزد از خوشنامی دیرینه تاریخی برخوردار است این یک تعارف نیست و از قبل هم وجود داشته که از ثمره زحمات بزرگان و علمای گذشته است و یزدی ها نه تنها در کشور بلکه در دنیا نیز زبانزد هستند.
بازرس کل استان یزد گفت : اگر در کارها پیشگیری و کمک کردن و اصلاح در نظر گرفته شود اشتباهات بسیار کاهش خواهد یافت و تاکنون در بازرسی کل استان یزد به همین روال عمل شده اما در نهایت کسانی که اصرار به خطا دارند به مراجع قانونی معرفی خواهند شد که در چندین مورد نیز در این خصوص اقدام شده است.
مدیرکل گمرک استان یزد نیز در این نشست گفت : همواره سعی ما در فعالیت های انجام شده شفافیت و درستی بوده لذا در حوزه ترخیص اظهار نامه هایی داریم که تمام موارد مشخص است .
علی اصغر چاوشی زاده افزود : حتی مرحله بازبینی نیز برای کنترل اقدامات انجام شده وجود دارد که با تمام توانی که داریم سعی کردیم کارها بدرستی انجام شود.
مدیرکل گمرک استان یزد خاطرنشان کرد : نهایت همکاری را با بازرسان خواهیم داشت چون جدایی از ما نیستند و قطعا در هر مجموعه ای اشکالاتی وجود دارد که از بیرون بیشتر دیده خواهد شد و با تذکرات مشکلات حل خواهد شد ، هرچند با مشکلات زیادی مواجه هستیم اما تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا فعالیت ها به درستی صورت گیرد.
7537/8068






03/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن