تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804425161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سینماهای مشهد میزبان هفت فیلم سینمایی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سینماهای مشهد میزبان هفت فیلم سینمایی مشهد - ایرنا - هفت فیلم سینمایی در پنج سینمای مشهد در حال اکران است.


فیلم های «نهنگ عنبر»، «گینس»، «عصر یخبندان»، «آتیش بازی»، «از رییس جمهور پاداش نگیرید»، «متل قو» و «ایران برگر» از جمله این فیلمها هستند.
فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» به نویسندگی مانی باغبانی و کارگردانی «سامان مقدم» در سالن شماره 1 پردیس سینمایی هویزه در سانس های 10، 12، 15، 17،19، 21، 22:30 و 23 و در سالن شماره 4 سینما سیمرغ در سانس های 21، 22:45 و 00:30 و در سالن شماره 1 سینما پیروزی در سانس های 20 و 22 در حال اکران است.
این فیلم داستان فردی به نام ارژنگ صنوبری است که در زندگی خود دچار تجربه های متفاوت و سخت عاشقانه ای می شود که این فیلم بازگو کننده این ماجرا است.
در این فیلم، رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، امیرحسین رستمی، رضا ناجی، نادر سلیمانی، حسن سلیمانی و سام نوری به ایفای نقش می پردازند.
فیلم سینمایی «گینس» به نویسندگی محسن تنابنده و احمد رفیع زاده و نیز کارگردانی محسن تنابنده، روایتگر داستان سه برادر است که در یک مزرعه شترمرغ کار می کنند و تصمیم می گیرند کار بزرگی انجام داده و نام یکی از شتر مرغ ها را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کنند که در ادامه اتفاقات مختلفی برای آنها به همراه دارد.
این فیلم، هم اکنون در سالن شماره 2 پردیس سینمایی هویزه در سانس های 10، 12:30 16:30، 18:30 20:30 و 22:30 و در سالن شماره 5 سینما سیمرغ در سانس های 21، 22:45 و 00:30 و نیز در سالن شماره یک سینما پیروزی در ساعت های 16 و 18 بر روی پرده این سینماها قرار دارد.
در این فیلم بازیگرانی چون رضا عطاران، محسن تنابنده، حسین اسکندری و جمال اجلالی به ایفای نقش می پردازند.
فیلم «عصر یخبندان» فیلم دیگری است که در سالن شماره 3 پردیس سینمایی هویزه در سانس های 10:30، 12:30، 16، 18، 20 و 22 و سالن شماره 1 سینما سیمرغ در سانس های 21، 22:45، 00:30 بر روی پرده سینما قرار دارد.
در این فیلم، مهتاب کرامتی، بهرام رادان، آنا نعمتی، سحر دولتشاهی، مینا ساداتی، محسن کیایی، بابک بهشاد، علی میلانی، پوریا رحیمی سام، صدف طاهریان، علی کوچکی، فرهاد اصلانی، ژاله صامتی به ایفای نقش می پردازند.
داستان این فیلم در خصوص منیره و بابک، زن و شوهری است که پس از 12 سال زندگی مشترک و داشتن یک فرزند، روابطشان به سردی کشیده است و منیره که از وضعیت موجود ناخرسند است برای فرار از شرایط به مواد مخدر و رابطه با مردی به نام فرید رو می آورد.
فیلم سینمایی «آتیش بازی» به نویسندگی آرش قادری و کارگردانی بهمن گودرزی در سالن شماره 4 پردیس سینمایی هویزه در سانس های 10:30، 12:30، 16:30، 18:30، 20:30 و 22:30 و در سینما آفریقا در سانس های 29، 11، 13، 15، 17، 19 و 21 و در سالن شماره 3 سینما سیمرغ در سانس های 21، 22:45 و 00:30 اکران می شود.
در این فیلم امین حیایی، الناز شاکردوست، سحر قریشی، شقایق دهقان، میرطاهر مظلومی، عزت الله مهرآوران، بهشاد شریفیان، سیدابراهیم بحرالعلومی، فاطمه شکری و صدیقه کیانفر به ایفای نقش می پردازند.
«آتیش بازی» داستان دختر و پسری است که در ارتباطی دوستانه با یکدیگر، تصمیمِ رسیدن به هدفی را می گیرند که تلاش آن ها برای رسیدن به هدف و موانعی که بر سر راهشان قرار می گیرد قصه فیلم را تشکیل می دهد.
فیلم سینمایی «از رییس جمهور پاداش نگیرید» به نویسندگی رضا مقصودی و کارگردانی کمال تبریزی فیلمی است که در سالن شماره 5 پردیس سینمایی هویزه و در سانس های 10:30، 12:30، 15:30، 17:30، 19:30 و 21:30 و در سالن شماره 2 سینما سیمرغ و در سانس های 21، 22:45 و 00:30 اکران می شود.
این فیلم روایت کننده یکی از مدیران ارشد است که به صورت اتفاقی به سفر حج می رود و در این سفر اتفاقاتی برایش می افتد که ظاهرش خوشایند نیست، اما همه این اتفاقات ناخوشایند باعث می شود به معنا و مفهومی از سفر دست پیدا کند.
در فیلم «از رییس جمهور پاداش نگیرید» دانیال عبادی، تینا آخوندتبار، مجید حاجی زاده، سولماز حصاری، جواد یحیوی، کیانوش گرامی، میرطاهر مظلومی، میثم رازفر، مهروز ناصر شریف، فرخنده فرمانی زاده، مهشید قاسمی، رضا برزگر، اشکان متقیان، مونا فرجاد، امیر حسین خوبکار و پارسا جغتایی به ایفای نقش می پردازند.
فیلم سینمایی «متل ‎قو» به نویسندگی علیرضا معتمدی و ساخته مسعود نوابی، فیلمی است که در سالن شماره 1 سینما سیمرغ و در سانس های 15:30، 17:30، 19:30، 21:30 در حال اکران است.
در خلاصه این فیلم آمده: « همه فکر می کنند امید و سایه برای هم آفریده شده اند اما تنها نقطه مشترک آن ها تنفر از ازدواج و مسئولیت بچه دار شدن است.»
در فیلم «متل قو» دانیال عبادی، تینا آخوندتبار، مجید حاجی زاده، سولماز حصاری، جواد یحیوی، کیانوش گرامی، میرطاهر مظلومی، میثم رازفر، مهروز ناصر شریف، فرخنده فرمانی زاده، مهشید قاسمی، رضا برزگر، اشکان متقیان، مونا فرجاد، امیرحسین خوبکار و پارسا جغتایی به ایفای نقش می پردازند.
فیلم «ایران برگر» به کارگردانی مسعود جعفر ی جوزانی، فیلم دیگری است که در سالن شماره 2 سینما قدس و در سانس های 15، 17، 19 و 21 بر روی پرده این سینما قرار دارد.
این فیلم داستان افرادی به نام فتح الله خان و امرالله خان است که بر سر انتخابات شورا ها در یک روستا با یکدیگر رقابت می کنند و بازیگرانی چون علی نصیریان، محسن تنابنده، احمد مهران فر، حمید گودرزی، هادی کاظمی، سحر جعفری جوزانی، نیوشا ضیغمی، شهره لرستانی، گوهر خیراندیش، محمدرضا هدایتی و فریبا متخصص در آن به ایفای نقش می پردازند.
فیلم سینمایی «اعترافات ذهن خطرناک من» به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و فیلم سینمایی «گس» به نویسندگی و کارگردانی کیارش اسدی زاده، فیلم «مردی که اسب شد» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین ثقفی، فیلم «ماهی و گربه» به نویسندگی و کارگردانی شهرام مکری و فیلم «جاذبه» به کارگردانی Alfonso Cuaron نیز در گروه فیلم های بخش هنر و تجربه قرار دارند و ساعت های خاص در سینما هویزه مشهد اکران می شوند.
استان خراسان رضوی بعد از تهران با 19 سالن سینمایی دارای 9 سینما است و جایگاه دوم را از این نظر در کشور دارا می باشد.
7498/ 6053



03/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن