تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818831582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صنعا زیر پای تظاهرکنندگان معترض


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: صنعا زیر پای تظاهرکنندگان معترض


سخنران تظاهرات امروز مردم یمن در صنعا بر پایداری و مقاومت مردم این کشور تاکید کرد و افزود: ملت یمن در برابر هیچ کس تسلیم نخواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، شمار زیادی از یمنی ها در اعتراض به سکوت بین المللی در برابر تجاوزات علیه کشورشان و نیز برای اعلام آمادگی برای اجرای راهکارهای استراتژیک در برابر این تجاوزات، در صنعا تظاهرات گسترده ای برگزار کردند.

یکی از سخنرانان در این تظاهرات ضمن تاکید بر شکست حملات تجاوزکارانه به یمن افزود: این تجاوزات نتوانسته است به هیچ یک از اهداف خود دست پیدا کند و به کلی با شکست روبرو شده است. ملت یمن سر تسلیم فرود نخواهد آورد و به زانو در نخواهد آمد. ملت یمن از حمایت ملت های عربی عراق، سوریه، تونس و لبنان و دیگر ملت های آزاده قدردانی می کنند.

شرکت کنندگان در تظاهرات با سردادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و... سخنان وی را تایید کردند.

 
دانلود   سخنران این تظاهرات در ادامه به روابط تاریخی ملت های روسیه و یمن با یکدیگر اشاره کرد و افزود: این روابط همچنان ادامه خواهد داشت و ملت یمن هیچ گاه حمایت های ملت و رهبری روسیه را فراموش نخواهند کرد.

بر همین اساس از رهبری روسیه می خواهیم از ملت ما برای دستیابی به استقلال به دور از سلطه سعودی حمایت کند. ما خواستار حقوق خود و لغو محاصره و توقف تجاوزات هستیم.

وی همچنین از ملت چین به سبب حمایت های آن از ملت های مظلوم قدردانی کرد و از آنها خواست از ملت یمن برای دستیابی به استقلال حمایت کنند.

از یمن خبر می رسد، عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن مذاکره مستقیم این جنبش را  با آمریکا  تکذیب کرد.

محمد البخیتی  گفت: ما تماس های غیرمستقیم با دولت آمریکا داشتیم، اما با آمریکایی ها سر میز مذاکره ننشسته ایم. موضع ما در برابر آمریکا نتیجه موضع خصمانه واشنگتن علیه امت اسلامی و علیه یمن است. جنبش مردمی انصارالله و انجمن علمای یمن با اعلام بسیج عمومی بر ایستادگی در برابر تجاوز خارجی و مقابله با گروه های تکفیری تاکید کردند. در همین حال جنگنده های سعودی در پنجمین ماه از تجاوز به یمن، مناطقی از صنعا، صعده، مأرب، أبین، لحج و ذمار را بمباران کردند و ده ها زن و کودک بی دفاع دیگر را به خاک و خون کشیدند. خبرهای ضد و نقیض از جنوب یمن نیز از تسلط عناصر القاعده و مزدوران وابسته به رئیس جمهور فراری این کشور بر مناطقی از عدن از جمله فرودگاه بین المللی این شهر گزارش می شود. هر چند طرفداران منصور هادی مدعی تسلط کامل بر شهر عدن هستند اما خبرها حاکیست مقاومت نیروهای ارتش و مردمی تا کنون مانع از سقوط شهر شده است.

لینک را کپی کنید


جمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن