تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804634099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری آیین روز جهانی قدس در شهرهای مختلف مالزی/ پرچم اشغالگران قدس زیرپای معترضان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برگزاری آیین روز جهانی قدس در شهرهای مختلف مالزی/ پرچم اشغالگران قدس زیرپای معترضان کوالالامپور – ایرنا – مردم شهرهای مختلف مالزی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به مناسبت روز جهانی قدس تجمعات پرشکوهی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین برپا کرده و ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی بر اتحاد مسلمانان برای آزادی قدس تاکید کردند.


به گزارش ایرنا، مردم مالزی در شهرهای ایالت کلانتان، کداح، جوهور، پینانگ و شهر کوالالامپور پایتخت این کشور جنوب شرق آسیا پس از اقامه نماز جمعه مقابل محل های نماز جمعه تجمع کرده و شعارهایی در حمایت از مردم فلسطین و تلاش برای آزادی قدس سر دادند.
تجمع کنندگان همچنین تنش های یمن ، سوریه و برخی کشورهای اسلامی را ناشی از سیاست های غرب دانستند که تلاش دارند در دفاع از رژیم اشغالگر قدس توجه کشورهای اسلامی را به سمتی غیر از قدس شریف جلب کنند.
مراسم روز قدس امسال در جهان در شرایطی برگزار می شود که منطقه خاورمیانه کانون فتنه آمریکایی – صهیونیستی شده و امت اسلام با تهدیدات و خطرات نوینی به ویژه در جغرافیای مقاومت با جنگ نیابتی عربستان، داعش و گروه های تکفیری مواجه است.
گروهی از مردم شهر کوالالامپور نیز امروز در مقابل چشم گردشگران غربی که برای بازدید از مسجد نگارا در محل گردشگری پایتخت مالزی حضور یافته بودند در حالی که پرچم های مالزی و فلسطین را در دست و پرچم رژیم اشغالگر قدس را در زیر پا لگدمال می کردند، شعارهای "زنده باد فلسطین" و مرگ بر اسراییل" سر دادند.
در آیین روز قدس مالزی گروه هایی از نژادهای مالایی، هندی و چینی و گروه های مختلف مسلمانان این کشور از جمله احزاب سیاسی و انجمن های غیردولتی حضور داشتند. مهاجرانی از کشورهای عربی، میانمار و پاکستان نیز در بین تجمع کنندگان دیده می شدند.
"زنده باد اسلام"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا" و "الله اکبر" از جمله شعارهای امروز مردم مالزی بود که در هوای گرم بعد از ظهر جمعه توجه گردشگران خارجی که قصد دیدار از مسجد ملی این کشور را داشتند به خود جلب کرد.
"سیدمحمد زاهد" از طرف معلمان مالزی در این مراسم، گفت: فلسطین، مساله مهم جهان اسلام است و بر همه ما مسلمانان تکلیف است تا برای آزادی سرزمین پیامبران الهی از دست رژیم صهیونیستی تلاش کنیم.
این فعال مالزیایی گفت: من به عنوان یک معلم مسلمان همواره اشغال سرزمین فلسطین را توسط رژیم اشغالگر قدس به دانش آموزان یادآور می شود و امیدوارم این اقدامات کوچک بتواند باعث آگاهی بیشتر مردم نسبت به اهمیت مساله فلسطین شود.
"سیدمحمد زاهد" در ادامه، روز قدس را روز امتحان همه مسلمانان دانست و گفت مسلمانان با حضور در تجمعاتی که در این روز در حمایت از مردم فلسطین برگزار می شود، می توانند در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نمره قبولی کسب کنند.
"حاج عبدالرزاق" از دیگر شرکت کنندگان در تظاهرات روز قدس مالزی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، تصریح کرد سرزمین فلسطین امروز در اشغال رژیم صهیونیستی است و آمریکا نیز از این رژیم غاصب حمایت می کند، در حالی که آنچه در سوریه و عراق می گذرد نیز با حمایت کاخ سفید شکل می گیرد.
این مالزیایی حامی مردم فلسطین، گفت: حمله به مسجد مسلمانان در کویت و رفتارهای وحشیانه گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق نیز نشان از نیت پلید آمریکا و اسرائیل در مقابله با جهان اسلام دارد.
به اعتقاد "حاج عبدالرزاق"، مساله فلسطین از طریق گفت وگو و مذاکراتی که غرب پیگیری می کند حل نمی شود و تنها راه آزادی قدس و فلسطین بیرون راندن غده سرطانی رژیم صهیونیستی از بدنه جهان اسلام است.
"زینی زینال" دیگر مسلمان مالایی شرکت کننده در مراسم روز قدس، این روز را نماد اتحاد مسلمانان در مقابل ظلم و ستم مستکبران دانست و ابراز امیدواری کرد آگاهی مردم نسبت به مساله فلسطین باعث حضور بیشتر آنها در صحنه و در نهایت پیروزی مسلمانان بر مستکبران شود.
امسال برای نخستین بار شورای مشورتی سازمان اسلامی مالزی (ماپیم) و 20 انجمن غیردولتی مالزی فراخوانی برای حضور مردم در روز قدس در رسانه ها انتشار دادند که نشان دهنده توجه مسلمانان این کشور به روز قدس است.
گزارش های دریافتی از شهرهای مختلف مالزی نشان می دهد آیین روز قدس در شهرهای مختلف پس از اقامه نماز جمعه برگزار و نمایشگاه هایی عکسی از مبارزه مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم اشغالگر قدس نیز برپا شده است.
"محمد عزمی عبدالحمید" رئیس شورای مشورتی سازمان های اسلامی مالزی (ماپیم) در فراخوانی از مردم مالزی خواسته بود در آیین های روز قدس و در کنار نمایشگاه های عکس، تصاویری از خود گرفته و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
وی هدف از ایجاد این هشتک را تهیه یک میلیون عکس سلفی برای حمایت از آرمان های مردم مظلوم فلسطین و صدور یادداشت اعتراض آمیز خطاب به سازمان ملل و محکومیت حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به فلسطینی ها اعلام کرد.
امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران 16 مرداد ماه سال 1358 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین روز جهانی قدس نامیدند و هر سال در این روز تجمعات گسترده ای در سراسر جهان برگزار می شود.
آساق**244**1611












19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن