تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798424136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از برپایی دومین جشنواره پایگاههای تابستانی مدارس تا اجرای طرح انضباط شهری در محله شوش


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
از برپایی دومین جشنواره پایگاههای تابستانی مدارس تا اجرای طرح انضباط شهری در محله شوش
برپایی دومین جشنواره پایگاههای تابستانی مدارس و اجرای طرح انضباط شهری در محله شوش از اقدامات شهرداری های مناطق است که در این گزارش می توانید بخوانید.
آموزش قوانین حمل و نقل به منظور تغییر در رفتار شهروندان


رئیس اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری منطقه 7 گفت: دوره‌های آموزشی فرهنگ ترافیک با هدف آگاه سازی و ایجاد انگیزه در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در سرای محلات منطقه برگزار می‌شود.


نادیا طاری، رئیس اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری منطقه 7 در گفت‌و‌گو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه با آموزش قوانین حمل و نقل درصدد تغییر در رفتار شهروندان هستیم، اظهار کرد: دوره‌های آموزشی فرهنگ ترافیک در سرای محلات منطقه برگزار می‌شود.
طاری افزود: این طرح با هدف آموزش شهروندان در مورد رفتارهای ترافیکی، آگاه سازی و ایجاد انگیزش در رعایت قوانین انجام می‌شود.وی با اشاره به اینکه این کارگاه‌ها برای عموم آزاد است، گفت: حفاظت از جان خود و دیگران با رعایت قوانین حمل و نقل، توقف صحیح در معابر عمومی و سد نکردن مسیر عبور دیگران، رعایت حقوق و اخلاق شهروندی در مقابل کودکان، بانوان، سالمندان و افراد کم توان و توجه به قوانین و دستورات پلیس راهنمایی و رانندگی از مواردی است که به شهروندان آموزش داده می‌شود.رئیس اداره آموزش شهروندی با اشاره به اقدامات فرهنگی به منظور رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و افزود: همه نهادهای فرهنگی و آموزشی باید برای تک تک افراد برنامه‌های فرهنگی داشته باشند تا میزان آگاهی جامعه از وسایل ترافیکی و حقوق شهروندی افزایش یابد.وی گفت: معاینه فنی خودرو، توجه به استاندارد سازی و نظارت کیفی در تولید وسایل نقلیه، حرکت بین خطوط، رعایت مقررات رفت و آمد در شب و رعایت اخلاق اسلامی در تمامی موقعیت‌های رانندگی از مواردی است که در این کار‌گاه‌ها مطرح می‌شود.
برپایی دومین جشنواره پایگاههای تابستانی مدارس در منطقه 9


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 گفت: همزمان با فصل تابستان، اداره آموزش شهروندی شهرداری منطقه 9 بعنوان دبیرخانه طرح "پایگاههای تابستانی مدارس" در 2 مدرسه منطقه فعال بوده و سعی در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان دارد.


هاشم فخاری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 در گفت‌و‌گو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: این طرح که در مدارس ابتدایی بلال حبشی و رسالت اجرا خواهد شد با همکاری بخشها و ادارات مختلف شهرداری برگزار می‌شود و وجه تمایز برنامه‌های تابستانی با سایر برنامه‌های اجرایی در سطح منطقه در تنوع فعالیت‌های تابستانی و جنبه فرهنگی و تفریحی است.


 وی همچنین استقبال دانش اموزان و والدین آنها را از برنامه‌های ارائه شده در سالهای پیش را مناسب ارزیابی کرد.


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 با بیان همکاری ادارات و بخش‌های مختلف تصریح کرد: سر فصل‌هایی همچون پیشگیری از رفتارهای  پرخطر  شامل پیشگیری از استعمال دخانیات و مواد مخدر، ایدز، هپاتیت و... مشاوره روانشناسی و تحصیلی، دروه‌های آموزش کمکهای اولیه، مهارتهای زندگی و زیست محیطی توسط اداره سلامت در مدارس ارائه می‌شود.


وی ادامه داد: برنامه‌هایی مانند مسابقات ورزشی و استفاده از اماکن و فضاهای ورزشی و رباتیک، مسابقات رایانه ای، کارگاههای وبلاگ نویسی، موبایل و شبکه‌های اجتماعی از فعالیت‌های معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری و برگزاری تورهای گلگشت با استفاده از بوستانهای بانوان و مجموعه‌های شهربانو، مسابقات کتابخوانی بسوی تعالی، اجرای پروژه‌ شاداب سازی در مدارس دخترانه، گوهر رحمت و آموزش مهارتهای زندگی اسلامی- ایرانی از فعالیت‌های اداره بانوان است.


فخاری در خصوص فعالیتهای ارائه شده از سوی مرکز رفاه گفت: گذر مهارت (آموزش مهارتهای نرم افزاری) یک نه محترمانه (کارگاه آموزش مواجهه با اعتیاد) و برگزاری تورهای تهران گردی از فعالیت‌های مرکز رفاه، خدمات و مشارکتهای‌ اجتماعی است.


وی با  تاکید بر مد نظر قرار دادن طرح "آسمان آبی زمین پاک" در تمامی برنامه‌های اجرایی، از دیگر برنامه‌های ارائه شده از سوی اداره آموزشهای شهروندی، برگزاری کلاسهای آموزش شهروندی با اولویت‌ موضوعی محیط زیست، ترافیک، مسئولیت پذیری اجتماعی و آشنا سازی دانش آموزان با شبه عرفان و اجرای طرح تبلیغی نسیم بهشت جهت ارائه مشاوره مذهبی و پاسخگویی به سوالات دانش آموزان را نام برد و بر پایی غرفه کتاب و برگزاری مسابقه کتابخوانی را از مسئولیت‌های اداره فرهنگی عنوان کرد.


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 گفت: اداره آموزش‌های شهروندی منطقه 9 بعنوان دبیرخانه پایگاه‌های تابستانی مدارس ضمن پیگیری برنامه‌ها و هماهنگی‌ میان ادارات و مدارس در اجرای بهتر برنامه‌ها، پیگیر درخواستهای عمران، تجهیزی و برنامه‌ای مدارس همچون سالهای پیش است.


گفتنی است؛ دومین جشنواره پایگاه‌های تابستانی مدارس منتخب در 123 ناحیه شهر تهران از مرداد ماه سال جاری اجرا می‌شود.



ارتقای کیفیت زندگی با اجرای طرح انضباط شهری در محله شوش


رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 15 گفت: به منظور ارتقای کیفیت زندگی در محله شوش شرقی، طرح انضباط شهری در این محدوده انجام می‌شود.


سید سعید دادگستر رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 15 در گفت‌و‌گو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد: 50 مورد زوائد فیزیکی در خیابان شهید احمد جهانیان (کوه گچی سابق) محله شوش شرقی حذف می‌شود.
وی در ادامه افزود: این اقدام در راستای طرح انضباط شهری در محله شوش شرقی انجام می‌شود.دادگستر تصریح کرد: نصب 10 پروژکتور 400 وات، رنگ آمیزی کرکره 570 باب مغازه به متراژ 9690 متر مربع و نصب 680 تابلوی دیوار کوب در کوچه‌های منشعب از دیگر اقداماتی است که در این خیابان در حال انجام است.رئیس اداره زیباسازی منطقه گفت: این اقدامات با هدف ارتقای کیفیت زندگی در محله شوش و در کنار سایر اقدامات اجتماعی، فرهنگی و عمرانی و در راستای افزایش رضایتمندی کاسبان و ساکنان این محدوده انجام می‌شود.
از برپایی دومین جشنواره پایگاههای تابستانی مدارس تا اجرای طرح انضباط شهری در محله شوش
انتهای پیام/



اخبار مرتبط

از برگزاری دوره تربیت مربی سطح 2 در منطقه یک تا توزیع 2566 کارتن پلاست در قلب پایتخت
از بازدید از پیمانکاران منطقه یک تا افزایش حساسیت ارزش‌ها و باورهای دینی
از نصب پل عابر مکانیزه تا افتتاح پروژه تجزیه و تحلیل حوادث




۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن