تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821007693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نخست وزير انگليس: نبرد در افغانستان زمان زيادي خواهد برد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نخست وزير انگليس: نبرد در افغانستان زمان زيادي خواهد برد
خبرگزاري فارس : گوردون براون نخست وزير انگليس در جلسه پارلماني اين كشور در پاسخ به سوال رهبر حزب ليبرال دمكرات انگليس مبني بر اينكه آيا نبرد در افغانستان 30 سال طول خواهد كشيد ، گفت نبرد در افغانستان زمان زيادي خواهد برد.


به گزارش خبرنگار فارس در لندن ، نيك كلگ رهبر حزب ليبرال دمكرات انگليس در جلسه پرسش و پاسخ پارلماني ، خطاب به گوردون براون نخست وزير انگليس گفت: شكست ماموريت در افغانستان يك فاجعه خواهد بود.
نيك كلگ از گوردون براون خواست تا اين نكته را بپذيرد كه كارهايي بيش از آنچه كه اكنون انجام مي شوند تا علت لزوم موفقيت در نبرد افغانستان براي مردم انگليس شرح داده شود ، قابل انجام شدن هستند.
نيك كلگ همچنين از گوردون براون پرسيد كه آيا با اين عقيده موافق است كه 30 سال طول خواهد كشيد تا اين اطمينان بدست آيد كه موفقيتي حتمي در افغانستان حاصل خواهد شد.
نخست وزير انگليس در پاسخ گفت: با اين موضوع هم عقيده است كه موفقيت در افغانستان زمان خواهد برد.
گوردون براون همچنين افزود: استراتژي‌اي كه در ارتباط با افغانستان اعلام شده است و از سوي نيروهاي بسيار شجاعي حمايت مي شود ، حركتي به سمت جلو است كه فقط به روش نظامي حاصل نمي شود بلكه به اصلاح اقتصادي و حمايت دولت محلي نيز نياز دارد.
رهبر حزب ليبرال دمكرات انگليس دوباره خطاب به گوردون براون از وي پرسيد چرا انگليس با صرف پول بر روي هواپيماهاي جنگنده يوروفايتر ، سرگرم صرف هزينه بر روي اولويت هاي جنگ سرد است در حالي كه نتوانسته است خوردوهاي زرهي‌اي را كه نيروهاي نظامي انگلستان مستقر در افغانستان به آنها نياز دارند ، برايشان فراهم آورد.
گوردون براون در جواب به بودجه دفاعي‌اي كه براي عمليات نظامي نيروهاي نظامي انگلستان در عراق و افغانستان اختصاص يافته است ، اشاره كرد و گفت: علاوه بر اين بودجه ، مبلغي معادل 6 ميليارد پوند نيز در زمينه نيازهاي عملياتي ضروري صرف شده است و سرمايه گذاري عمده اي نيز در زمينه تجهيزات نظامي صورت گرفته‌است.
براون اضافه كرد: هواپيماهاي يوروفايتر در مناطقي كه نيروهاي نظامي انگلستان مستقر هستند مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
انتهاي پيام/ز
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 304]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن