تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805650717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روستاييان مناطق محروم بيمه مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ تير ۱۳۹۴ (۱۳:۵۴ب.ظ)
روستاييان مناطق محروم بيمه مي شوند موج - روستاييان مناطق محروم کشور در برابر خسارات ناشي از حوادث و بلاياي طبيعي نظير سيل، زلزله، آتش سوزي و طوفان بيمه مي‌شوند.
به گزارش خبرگزاري موج، مسعود سعادت، مديرعامل شرکت خدمات بيمه برکت، وابسته به ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به وقوع طوفان و بارش‌هاي سيل آسا در روزهاي اخير در استان‌هاي مختلف کشور که در مناطق روستايي خسارات و تلفات بسياري برجاي گذاشته است، گفت: از آنجا که شرکت‌هاي بيمه اي کمتر حاضر به فعاليت منظم در مناطق محروم هستند، بنياد برکت اقدام به طراحي بسته‌هاي مختلف حمايتي بيمه براي روستاييان اين مناطق به منظور جبران خسارات ناشي از بلاياي طبيعي کرده است که از طريق آن، خسارت‌هاي ناشي از سيل، زلزله، آتش سوزي، انفجار، برخورد صاعقه، طوفان و حتي ترکيدگي لوله‌هاي آب و ضايعات ناشي از بارش برف و باران را مي‌توان جبران کرد.
وي تصريح کرد که با اجراي طرح بيمه برکت و تحت پوشش قرارگرفتن روستاييان در مناطق تحت پوشش تاکنون امنيت خاطر براي بيش از 150 هزار نفر از ساکنان اين مناطق در برابر حوادث و بلاياي طبيعي ايجاد شده است.
سعادت ابراز اميدواري کرد اين اقدام موجب ارتقاي فرهنگ بيمه در کشور و بهبود وضعيت زندگي مردم به‌ويژه در روستاهاي مناطق محروم کشور شود.
تأمين معاش سرپرست خانوار پس از وقوع حادثه به مدت 3 ماه
مديرعامل شرکت خدمات بيمه برکت با تشريح جزييات بيمه روستاييان در مناطق هدف اظهارداشت: در يکي از بسته‌هاي بيمه اي مذکور براي جبران خسارات ناشي از بلاياي طبيعي، ارزش ساختمان، ارزش اثاثيه منزل روستايي و ارزش ابزار آلات کشاورزي به صورت جداگانه برآورد شده و بر اساس آن، جبران خسارت صورت مي‌گيرد.
سعادت افزود: علاوه بر آن، شرکت بيمه، هزينه‌هاي پزشکي مصدومين در اثر حادثه و نيز هزينه اسکان موقت را در اختيار بيمه گذار روستايي و اعضاي خانواده وي قرار مي‌دهد.
وي تصريح کرد: بر اساس بسته بيمه اي برکت، چنانچه در اثر حوادث تحت پوشش (وقوع آتش سوزي و انفجار و....) به همسايگان فرد بيمه گذار هم خسارتي وارد شود، شرکت بيمه، آن را جبران مي‌کند.
مديرعامل شرکت خدمات بيمه برکت گفت که اين شرکت همچنين براي کمک به تأمين معاش سرپرست خانوار روستايي، به مدت 3 ماه پس از وقوع حوادث يا بلاياي طبيعي، مبالغي را به وي پرداخت مي‌کند.
سعادت توضيح داد: در قالب طرح بيمه جبران خسارات بلاياي طبيعي در مناطق محروم روستايي، هزينه اسکان موقت بيمه گذار نيز تأمين مي‌شود، به نحوي که بيمه شدگان مي‌توانند تا زمان بازسازي واحد مسکوني تخريب شده، از محل دريافت خسارت بيمه در جاي ديگري براي خود و خانواده سرپناه موقت تهيه کنند.
وي افزود: همچنين علاوه بر جبران خسارات وارده به ماشين آلات کشاورزي، خسارات وارده به محصولات باغي و کشاورزي که در انبار محل زندگي فرد روستايي بيمه گذار بوده است، پرداخت مي‌شود.
سعادت بابيان اينکه هزينه پاک‌سازي محل وقوع حادثه نيز از سوي شرکت بيمه به فرد بيمه گذار داده مي‌شود، گفت: شرکت بيمه در مجموع بين 30 تا 75 ميليون تومان ارزش خسارات بلاياي طبيعي در مناطق محروم روستايي را به هر بيمه گذار پرداخت مي‌کند.
وي سهمي را که روستاييان مناطق محروم بايد به عنوان حق بيمه خود براي بهره‌گيري از مزاياي آن پرداخت کنند، سالانه حداقل 25 و حداکثر 75 هزار تومان بيان کرد.
پوشش بيمه 60 روستاي جديد در مناطق محروم
مديرعامل شرکت خدمات بيمه برکت در باره مناطقي که تحت پوشش بيمه روستايي قرار دارند، گفت که اين شرکت، هم‌اکنون در مناطق روستايي محروم 15 استان کشور از جمله استان‌هاي اردبيل، آذربايجان شرقي، کردستان، کرمانشاه، ايلام، خوزستان، بوشهر، سيستان و بلوچستان، خراسان جنوبي، خراسان رضوي، خراسان شمالي، کرمان، لرستان و مرکزي خدمات خود را ارائه مي‌کند.
سعادت افزود: در حال حاضر، 150 هزار روستايي در مناطق محروم 15 استان مذکور تحت پوشش بيمه برکت هستند و با توسعه اين طرح و تحت پوشش قرارگرفتن حدود 60 روستاي جديد در استان‌هاي مذکور پيش‌بيني مي‌شود اين رقم تا پايان امسال از مرز 200 هزار نفر بگذرد.
وي بابيان اينکه بيمه برکت براي پوشش بيمه اي خودروهاي روستايي تا سقف 70 درصد تخفيف به بيمه‌گذاران روستايي مي‌دهد، خاطرنشان کرد: با ارائه اين‌گونه تسهيلات، در حال حاضر، درصد بالايي از خودروهاي بيمه نشده روستاييان تحت پوشش بيمه شخص ثالث قرارگرفته است.
بنياد برکت در سال 1386 از سوي ستاد اجرايي فرمان حضرت امام خميني (ره) و با رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، باهدف ارائه خدمات اجتماعي، توسعه و توانمندسازي مناطق کمتر توسعه‌يافته و محروم کشور و ارتقاي سلامت جامعه تشکيل شد و هم‌اکنون در زمينه توانمندسازي اقتصادي و کارآفريني در مناطق يادشده، توسعه فضاهاي آموزشي از طريق تأسيس مدارس برکت در روستاها، افزايش دسترسي آحاد جامعه به‌ويژه مناطق محروم به خدمات بهداشتي و درماني، توسعه خدمات زيربنايي و فرهنگي در اين مناطق، توسعه خدمات مالي (بانکي و بيمه) در مناطق محروم و توسعه محصولات راهبردي دارويي با تاکيد بر فناوري‌هاي نوين فعاليت مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن