تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819170322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیل اخیر 320 میلیارد ریال به راههای ارتباطی مازندران خسارت وارد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سیل اخیر 320 میلیارد ریال به راههای ارتباطی مازندران خسارت وارد کرد ساری - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: براساس برآورده کارشناسان در پی جاری شدن سیل و ایجاد خسارات جدی به راههای ارتباطی این استان در چند روز گذشته ، بیش از 320 میلیارد ریال به جسم راه خسارت وارد شده است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران حیدر نوروزی روز سه شنبه افزود : پس از وقوع سیل و رانش در استان بلافاصله عوامل راهداری و دیگر دستگاه های امدادی با بسیج کلیه امکانات و ماشین آلات در مناطق حادثه دیده مستقر شدند و اقدامات بهنگامی درخصوص بازگشایی راهها و کمک به آسیب دیدگان به اجرا گذاشتند.
نوروزی در خصوص خسارت به راه های اصلی و فرعی اظهار داشت : در مجموع به بیش از 145 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی استان به جسم راه خسارت وارد شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی در ادامه عنوان نمود : بیشترین خسارت در حوزه راه های روستایی و ابنیه های فنی آن بوده که در طول بیش از 175 کیلومتر وارد شده است.
وی به آسیب دیدگی و تخریب 13 دستگاه پل در محورهای روستایی اشاره و ادامه داد : تخریب عرشه فلزی پل در محور روستایی پرچور در منطقه عباس آباد ، تخریب کامل پل زاورده و امیرده در محور روستایی گردرودبار بندپی شرقی و بابل کنار شهرستان بابل ، تخریب کامل پلهای پارسی ، سکن ، کریکلا ، کلاریجان ، لله بند در محور آزاد مهر - آلاشت سوادکوه از جمله پروژه های خسارتی در بخش پلهای راه های روستایی بوده که بیش از 80 میلیارد ریال خسارت برآورد شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان عنوان نمود : شهرستانهای سوادکوه ، چالوس ، نور ، آمل ، تنکابن ، رامسر ، عباس آباد ، بابل و نوشهر از جمله شهرستانهای بوده که بیشترین خسارت به راه های ارتباطی آنها وارد شده که در این میان شهرستان سوادکوه با بیش از 80 میلیارد ریال بیشترین خسارت وارده را در بین شهرستانهای استان به خود دید.
وی خاطر نشان ساخت : از ابتدای سال جاری تا به امروز بیش از ده مورد حوادث غیر مترقبه در سطح محورهای استان از جمله سیل بلده نور ، ریزش کوه در محور هراز و ... رخ داده که این مهم نیاز به توجه ویژه مسوولین امر در خصوص تامین و تخصیص اعتبار مناسب جهت بهسازی و مرمت راههای حادثه دیده دارد.
نوروزی در خصوص آخرین وضعیت راه های شریانی استان اظهار داشت:در حال حاضر تمامی محورهای ارتباطی و شریانی استان باز و تردد در آنها برقرار است.
مازندران بیش از 10 هزار کیلومتر راه دارد.ک/1
6097



30/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن