تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803247387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهروندان از خرید کالاهای تبلیغی در فضای مجازی خودداری کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهروندان از خرید کالاهای تبلیغی در فضای مجازی خودداری کنند همدان- ایرنا- کارشناس نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: شهروندان از خرید کالاهای تبلیغ شده در فضای مجازی و ماهواره ها خودداری کنند.


آزاده آذر پیرا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: داروخانه های سطح شهر و یا بیمارستانی تنها منبع مطمئن تامین داروهای سالم و با کیفیت و دیگر کالاهای سلامت مانند مکمل های رژیمی و اقلام آرایشی بهداشتی است.
وی با اشاره به اینکه کالاهای سلامت به ویژه مکمل های ورزشی، بدنسازی و رژیمی لاغری که در فضاهای مجازی، ماهواره ای و اینترنتی به طور گسترده و فریبنده تبلیغ می شوند افزود: منشا تولید این محصولات نامعلوم است و بسته بندی آنها ممکن است گویای شرکت تولید کننده واقعی نباشد.
وی اظهار کرد: حتی در صورت تولید توسط شرکت صاحب نام و برند، شرایط نگهداری و حمل و نقل آن قبل از مصرف مشخص نیست که کیفیت فرآورده همچنان حفظ شده باشد و اغلب از طریق پیک موتوری به مصرف کننده تحویل می شود.
آذر پیرا با تاکید بر اینکه ارزانی هیچ کالایی بی حکمت نیست ادامه داد: اقلام آرایشی بهداشتی را از دست فروشیها و بساط کنار خیابان نخرید چرا که تضمینی برای مواد اولیه ساخت فرآورده و بدون عوارض بودن آنها بعد از استفاده وجود ندارد.
وی افزود: با مصرف این اقلام بی کیفیت و سمی که گاهی باعث بروز عوارض جبران ناپذیری هم می شود کسی پاسخگوی مشکلات و عواقب ناشی از مصرف آنها نیست.
وی به مکملهای ورزشی عرضه شده در باشگاه بدنسازی اشاره کرد و گفت: قبل از مصرف مکمل ها، آنها را به مسوول فنی داروساز نزدیکترین داروخانه مجاور باشگاه و یا محل سکونت خود نشان دهید و از سلامت فرآورده، شرایط مصرف و از عوارض احتمالی آن که نیاز به قطع مصرف و یا پیگیری بالینی درمانی دارد اطمینان پیدا کنید.
وی عنوان کرد: هیچگاه فریب بسته بندیهای شیک، محکم و با عنوان برند یک شرکت تولیدی معروف را نخورید.
وی بیان کرد: کالاهای مجاز باید ضمن داشتن هولوگرام به زبان فارسی با ذکر نام شرکت سازنده و شماره سری ساخت و تاریخ تولید، انقضا و مواد متشکله آن دارای آرم سازمان غذا و دارو و برچسب اصالت و سلامت محصول باشند.
آذر پیرا افزود: والدین بیش از پیش مراقب نوجوانان و جوانان خود باشند و همیشه آگاهی لازم را از سلامت کالاهای مورد استفاده فرزند خود برای بدنسازی و پرورش اندام، زیبایی و لاغری داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه اعتیاد مختص مصرف مواد مخدر نیست تصریح کرد: اغلب داروهای روانگردان که بعضی به عنوان داروهای لاغری مصرف می شود نیز اعتیاد آور و مخرب بودن آنها گاهی بیشتر است و باعث نارسایی های کبدی و کلیوی و حتی مرگ زودرس می شود.
7530/6993



30/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن