تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819239083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اداره کل هواشناسی از ادامه بارندگی در مناطق مرتفع و کوهستانی استان تهران خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اداره کل هواشناسی از ادامه بارندگی در مناطق مرتفع و کوهستانی استان تهران خبر داد تهران - ایرنا - رییس اداره پیش بینی و پیش آگاهی جوی هواشناسی استان تهران از ادامه بارندگی در ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان طی امروز و فردا خبر داد.


محمدمهدی عشقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برهمین اساس آسمان استان تهران در 48 ساعت آینده صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد، افزایش ابر و در ارتفاعات با بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.
وی بیشینه دمای امروز تهران را 31 درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: پیش بینی می شود دمای هوا در تهران امشب به 18 درجه سانتی گراد برسد.
عشقی یادآور شد: مناطق فیروزکوه - امین آباد با شش درجه سانتی گراد و ورامین با 40 درجه سانتی گراد به ترتیب خنک ترین و گرم ترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند.
رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران گفت: ایستگاه های آبعلی با 28.8 میلی متر و فرودگاه امام خمینی (ره) با 0.4 میلیمتر به ترتیب بیشترین و کمترین میزان بارندگی استان تهران در 24 ساعت گذشته را داشتند.
تهرام/1699// 1625



30/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن