تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803098141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارنامه موفق دو ساله تدبير و اميد در استان کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ تير ۱۳۹۴ (۱۶:۴ب.ظ)
کارنامه موفق دو ساله تدبير و اميد در استان کرمانشاه موج - بهرام سليماني مدير کل حوزه استانداري در گفت و گويي از کارنامه موفق دولت تدبير و اميد در استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ سليماني به بيان شاخص هاي موفق حوزه سياسي، اقتصادي، عمراني پرداخت و افزود: در بهار امسال نرخ بيکاري استان با کاهش 6/5 درصد نسبت به فصل قبل همراه بود که رتبه دوم بيشترين کاهش نرخ بيکاري در کشور را به همراه داشته است.
وي با اشاره به ارتقاي شش پله اي رتبه استان در جهت بهبود فضاي کسب وکار و رشد 304 درصدي رشد سرمايه گذاري استان خاطر نشان کرد: تعيين تکليف تسهيلات خط اعتباري سفر مقام معظم رهبري با 700 ميليارد تومان، راه اندازي و افتتاح پايانه مسافري مرز رسمي پرويزخان، تصويب پتروشيمي چهارم استان، احياي مجدد 41 واحد راکد صنعتي و اشتغال هزاران نفري آنها، تامين اعتبار و جذب 421 نفر از خانواده معزز شهدا و ايثارگران تنها بخشي از تلاش هاي شبانه روزي مديريت ارشد استان براي خروج و برون رفت از معضل بيکاري و بهبود وضعيت اشتغال بوده است.
سليماني در ادامه با اشاره به تلاش هاي حوزه سياسي استانداري در زمينه انتصابات گفت: با رعايت قوانين داخلي وزارت کشور در انتصابات بيشترين اولويت براي بکار گيري نيروهاي بدنه استانداري بوده به نحوي که از 14 فرماندار 12 فرماندار و از 31 بخشدار27 نفر از پرسنل وزارت کشور بوده اند. مدير کل حوزه استانداري، تقويت و گسترش روابط ميان جريانات و بزرگان و نخبگان را براي مديريت ارشد استان مهم برشمرد و گفت: در دولت تدبير و اميد رابطه مثبت و همکاري قابل قبولي با جريانات سياسي فارغ از نگاه سياسي آنها ايجاد شده که با دولت قبل اساسا قابل قياس نيست. وي توجه به سازمان هاي مردم نهاد را از دغدغه هاي استاندار و مديريت استان دانست و گفت: تنها در سال گذشته براي 108 سازمان مردم نهاد تشکيل پرونده شده در حالي که تا قبل از روي کار آمدن دولت جديد در کل استان فقط 97 سمن وجود داشت .
مدير کل حوزه استانداري، پرونده مديريت ارشد استان را در بحث کاهش جرايم موفق ارزيابي کرد و گفت: با ارجاع به آمار رسمي، سال 93 در مقايسه با سال 92 با کاهش 12 درصدي سرقت و کاهش 22 در صدي جرايم خشن از جايگاه ويژه و برتري در کشور برخوردار شده ايم.
پيگيري طرح راه آهن غرب کشور و اتمام قطعه ملاير – کرمانشاه تا نيمه اول سال 95، تبديل مونوريل به قطار شهري شروع بازسازي نفت شهر پس از 26 سال از پايان جنگ، اجرايي شدن بازارچه مرزي سومار، بهره مندي 326 روستا از خدمات گازرساني، تاسيس منطقه ويژه اقتصادي قصرشيرين از جمله مواردي است که مدير کل حوزه استانداري کرمانشاه به عنوان پرونده و کارنامه موفق مديريت ارشد استان در دولت تدبير و اميد برشمرد.
سليماني همچنين با اعلام بازنگري اسناد توسعه استان در نظريه پايه توسعه وسند چشم انداز از عملياتي شدن پروژه بين المللي مناريد (برنامه توسعه منطقه اي شمال آفريقا وخاورميانه براي مديريت پايدار سرزميني) خبرداد.
مدير کل حوزه استانداري در پايان از تدوين سند برنامه جامع استان مجازي، راه اندازي کامل سيستم اتوماسيون بدون کاغذ، ديتاسنتر استاني و اجراي موفق طرح سلامت الکترونيک در شهرستان پاوه خبر داد که تنها دردو سال اخير وبا روي کار آمدن مديريت تدبير واميد در استان روي داده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن