تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798435028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در جريان مذاکرات هسته‌اي افزايش مخاطبان خبر صداوسيما را داشتيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ تير ۱۳۹۴ (۱۴:۵۲ب.ظ)
در جريان مذاکرات هسته‌اي افزايش مخاطبان خبر صداوسيما را داشتيم موج-رئيس رسانه ملي گفت: در موضوع مذاکرات هسته‌اي تمام امکانات خبري و رسانه‌اي صداوسيما در خدمت اتحاد ملي و همسو با سياست‌هاي نظام و منويات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد سرافراز رئيس رسانه ملي در سرمقاله جديدترين شماره هفته‌نامه صداوسيما نوشت: در موضوع مذاکرات هسته‌اي تمام امکانات خبري و رسانه‌اي صداوسيما در خدمت اتحاد ملّي و همسو با سياست‌هاي نظام و منويات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالي) قرار گرفت.
سرافراز در سرمقاله هفته‌نامه صداوسيما با عنوان «رسانه ملّي وابتکار عمل جريان سازي خبري» نوشت: اين سازمان امروز به عنوان رسانه‌اي معتبر و پر مخاطب در جهان، يک هدف عالي را دنبال مي‌کند. اين هدف که افق بلند مدت رسانه را تبيين مي‌کند در يک عبارت تحقق کامل، «رسانه اسلامي با رسالت جهاني» است.
وي افزوده است: بيش از هشت ماه از آغاز دوره جديد فعاليت رسانه ملي مي‌گذرد دوره‌اي که به علت همزماني با رويدادها و تحولات مهم منطقه‌اي و جهاني اهميت ويژه دارد و ظرايف و دقايق خاصي مي‌طلبد اين همزماني موجب شده تا صداوسيما کار دشواري پيش رو داشته باشد اما با وجود گستردگي و تنوع حوزه‌هاي کاري درون و برون سازماني و لزوم باز مهندسي ساختار و تشکيلات، مديران و کارکنان رسانه ملي با عزم و همدلي و تلاش شبانه روزي توانستند در کنار تحولات درون سازماني و ارتقاي حوزه محتوا و پيام عليرغم تنگناها و مضايق در پوشش خبري و رسانه‌اي رويدادهاي مهم منطقه و جهان، با ابتکار عمل و اطلاع رساني دقيق و سريع، جريان‌سازي هاي خبري يکسويه و هدفمند رسانه‌هاي استکباري را تا حدودي خنثي کنند و همچنان صدا و چهره واقعي حق و حقيقت را به چشم و گوش مردم جهان برسانند.
افزايش مخاطبان خبر صدا و سيما در مقايسه با 6 سال گذشته
رئيس رسانه ملي با اشاره به افزايش مخاطبان بخش‌هاي خبري شبکه‌هاي صدا و سيما در مقايسه با 6 سال گذشته، افزوده است: در موضوع مذاکرات هسته اي که روند و نتيجه آن با سرنوشت کشور پيوند دارد، تمام امکانات خبري و رسانه‌اي صداوسيما در خدمت اتحاد ملي و وصول به يک نگرش و نتيجه مطلوب و همسو با سياست‌هاي نظام و تدابير و منويات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) قرار گرفت و پوشش لحظه به لحظه نشست‌هاي خبري و ارتباط‌هاي زنده و مستقيم به طور کامل به انجام رسيد.
سرافراز در مورد ساير برنامه‌ها نيز نوشته است: حوزه پيام رسانه ملي نيز از ارتقاي محتوايي برنامه‌ها غافل نبود و در ماه‌هاي گذشته، توليد برنامه‌هاي متنوع موضوعي و مناسبتي را در قالب‌هاي گوناگون راديويي و تلويزيوني در دستور کار شبکه‌هاي خود قرار داد، به طوري که در سريال‌هاي تلويزيوني و برنامه‌هاي ترکيبي و گفت‌وگو محور ماه مبارک رمضان امسال، طراز خوبي ايجاد شده و بر اساس آمارها و نظرسنجي‌هاي انجام شده و بررسي نظرات مردمي، استقبال مخاطبان را به دنبال داشته است.
انتقادات تأمل برانگيز از عملکرد رسانه ملي-استقبال رسانه ملي از نقدهاي منطقي، عالمانه و منصافه
وي انتقاد برخي افراد و رسانه‌ها از عملکرد رسانه ملي را با وجود توفيقات، نکته قابل تأمل دانسته و افزوده است: البته سازمان صداوسيما با گسترده و سيعي از شبکه‌هايي راديويي و تلويزيوني ملي و بين‌المللي همواره در معرض نقدها و موضع‌گيري‌هاي مختلف قرار داشته و دارد و سياست مديريتي و اجرايي آن بر بهره‌گيري از ديدگاه‌ها، پيشنهادها و انتقادهاي مخاطبان و صاحب‌نظران حوزه ارتباطات و رسانه استوار است و ما از نقدهايي که نسبت به برنامه‌ها و عملکرد سازمان مي‌شود استقبال مي‌کنيم و آن را در برنامه‌ريزي‌هاي خود لحاظ مي‌کنيم، اما اين موضوع،‌ محدود به نقدهاي منطقي، عالمانه و منصفانه است.
سرافراز در پايان از تلاش متعهدانه کارکنان و مديريت جهادي مسوولان رسانه ملي صميمانه قدرداني و اظهار اميدواري کرده است: به لطف الهي و با همدلي و جديت بيش از پيش خانواده صداوسيما، در دوره جديد به اهداف متعالي و بلند مدت مورد نظر رسانه دست يابيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن