تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819576617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار فارس:توجه به آموزش در بازار سرمايه ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار فارس:توجه به آموزش در بازار سرمايه ضروري است
شيراز - خبرگزاري مهر: محمد رضا رضا زاده از توجه به آموزش براي حضور و ورود مردم به بازار سرمايه به عنوان امري ضروري و مهم ياد كرد.

به گزارش خبرنگار مهر در شيراز، رضازاده عصر امروز در اولين همايش سراسري آموزش سرمايه گذاران بورس اوراق بهادار در شيراز با تاكيد بر اينكه بازار بورس مي تواند به موضوع عدالت اجتماعي در جامعه به صورت واقعي تحقق بخشد، افزود: در بازار بورس هر فرد با هر ميزان سرمايه مي تواند در اداره واحدهاي اقتصادي و صنعتي جامعه مشاركت داشته و فقط به افراد خاص منحصر نمي شود.

استاندار فارس كنترل نقدينگي در جامعه و سوق دادن آن به سمت فعاليتهاي مولد را از زمينه هاي مساعد فعاليت بازار بورس دانست و ادامه داد: از سال 1346 يعني زمان راه اندازي بورس در كشور تاكنون سرعت شكل گيري بازار سرمايه از طريق بورس اوراق بهادار كند بوده به گونه اي كه تا زمان پيروزي انقلاب اسلامي ايران بيش از 100 واحد در بورس اوراق بهادار حضور داشتند.

رضا زاده تاكيد كرد: به دليل اينكه تعدادي از اين سهام متعلق به افرادي بود كه بعد از انقلاب اموال آنها مصادره شد، شمار واحدهاي بازار بورس پس از انقلاب با كاهش مواجه شد كه در نهايت از حدود سالهاي 67 و 68 افزايش تعداد واحدهاي پذيرفته شده در بورس آغاز شد.

وي تصريح كرد: با توجه به تاكيد رهبر معظم انقلاب در رابطه با ابلاغ و اجراي سياستهاي اصل 44 قانون اساسي، يك فصل جديد در مناسبات اقتصادي كشور گشوده شد كه اهتمام همه مسئولان ارشد نظام از رهبري، مجمع تشخيص مصلت نظام، دولت و مجلس بر اين است كه تا حد امكان فعاليتهايي را كه بر اساس قانون اساسي اجازه داده شده به سمت بخش خصوصي سوق دهند.

نماينده عالي دولت در استان فارس يكي از موارد لازم در تحقق اجراي اصل 44 قانون اساسي و خصوصي سازي در كشور را ارائه آموزش در همه سطوح عنوان كرد و گفت: اينكه پرداخت پاداش پايان خدمت بازنشستگان به صورت سهام كارخانجات و اوراق بهادار موجب نگراني برخي كارمندان شد، ناشي از عدم آگاهي و شناخت بازار سرمايه بوده كه اجرا و گسترش فعاليتهاي آموزشي مي تواند اين مشكلات را حل كند.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 276]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن