تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804039556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ا قرار مرد افغا ن به قتل پيرمرد پرنده فروش


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ا قرار مرد افغا ن به قتل پيرمرد پرنده فروش
مرد افغان كه متهم است يك سال قبل پيرمرد پرنده‌فروش را به خاطر بدهي 9 ميليون‌توماني به قتل رسانده بود، سرانجام بازداشت شد و به جرم خودش اقرار كرد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت شش صبح روز شنبه، 26 شهريور سال گذشته كشف جسد مردي سالخورده در كوچه مرغي‌هاي مولوي به مأموران كلانتري 116 مولوي گزارش شد. بررسي‌ها بعد از حضور پليس در محل نشان داد كه مرد 60 ساله با اصابت ضربات چاقو به نقاط مختلف بدنش كشته شده است. بعد از آن بود كه بازپرس به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد. شدت و تعداد ضربات نشان مي‌داد كه قاتل كينه زيادي از مقتول به دل داشته است. بررسي اوراق هويتي مقتول نشان داد كه او قربان نام دارد. مأموران همچنين در جيب‌هاي مقتول 3 ميليون‌تومان پول نقد كشف كردند. همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني مشخص شد كه قربان كارگر ساختماني است كه همراه خانواده‌اش در كرج زندگي مي‌كند و به خاطر علاقه‌اش به پرنده‌ها، در كار خريد و فروش پرنده هم فعاليت مي‌كند و به خاطر همين علاقه‌ خانه‌اي در كوچه مرغي‌ها اجاره كرده و پنج‌شنبه و جمعه هر هفته به اين خانه مي‌آيد و سحرگاه شنبه خانه اجاره‌اي را به مقصد كرج ترك مي‌كند.
در شاخه ديگري از بررسي‌ها كارآگاهان با بررسي سوابق دوستان قربان متوجه شدند كه او با افغاني 30 ساله‌اي به نام جمشيد در زمينه خريد و فروش پرنده ارتباط دائم داشته است. جمشيد مردي خياط بود كه همانند قربان به پرنده‌ها علاقه داشت. زماني كه كارآگاهان قصد تحقيق از مرد افغان را داشتند، متوجه شدند كه او به طور ناگهاني با محل كارش تسويه كرده و بعد از تخليه خانه‌اش، راهي افغانستان شده است بنابراين اين مرد به عنوان مظنون تحت تعقيب قرار گرفت. تلاش‌هاي كارآگاهان اما براي بازداشت جمشيد ثمري نداشت و او موفق شد به صورت غيرقانوني از كشور خارج شود. در حالي كه تحقيقات براي بازداشت متهم فراري با بن‌بست مواجه شده بود، كارآگاهان چند روز قبل متوجه شدند كه جمشيد به صورت غيرقانوني وارد كشور شده و در يك مغازه خياطي در محدوده ميدان شهداي هفتم‌تير مشغول به كار شده است بنابراين 26 تيرماه او را بازداشت كردند.
هر چند متهم در اولين بازجويي‌ها جرم خودش را انكار كرد اما در تحقيقات فني لب به اعتراف گشود و گفت: مدتي قبل از حادثه 9 ميليون تومان از مقتول قرض گرفتم و قول دادم كه پول را سر وقت به قربان بدهم. وقتي موعد پرداخت رسيد، بهانه آوردم. سر همين موضوع بارها با هم مشاجره كرديم اما من نمي‌خواستم پول را پس بدهم. وقتي فشارهاي قربان بيشتر شد، تصميم به قتل او گرفتم. متهم در توضيح ماجرا گفت مي‌دانستم كه قربان پنج‌شنبه و جمعه هر هفته در خانه مجردي‌اش كار خريد و فروش پرنده را انجام مي‌دهد و سحرگاه شنبه خانه‌اش را براي رفتن به كرج ترك مي‌كند. من هم سحرگاه روز حادثه مقابل خانه‌اش كمين كردم. وقتي خانه را ترك كرد به او حمله كردم و با ضربات چاقو وي را به قتل رسانده و گريختم.
سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: تحقيقات بيشتر از متهم در اداره ويژه قتل پليس آگاهي تهران ادامه دارد.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن