تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821101217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پذيرش ميهمانان تابستاني در 322 مدرسه در مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ تير ۱۳۹۴ (۱۵:۷ب.ظ)
پذيرش ميهمانان تابستاني در 322 مدرسه در مازندران موج- مديرکل آموزش و پرورش استان مازندران، از آمادگي 322 مدرسه در مازندران براي پذيرش ميهمانان تابستاني خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد علي قاسمي تروجني با اشاره به آغاز دور دوم سفرهاي تابستاني بيان کرد: 2 هزار و 650 کلاس درس براي پذيرش ميهمانان فرهنگي و غيرفرهنگي در نظر گرفته شد.
سيد علي قاسمي تروجني اظهار داشت: با آغاز دور دوم سفرهاي تابستاني، مدارس مازندران آماده پذيرايي از ميهمانان فرهنگي هست.
مديرکل آموزش و پرورش استان مازندران با اشاره به آغاز دور دوم سفرهاي تابستاني بيان کرد:2 هزار و 650 کلاس درس براي پذيرش مهمانان فرهنگي و غيرفرهنگي در نظر گرفته شد.
وي تصريح کرد: حدود 290 کلاس ويژه، و مابقي نيز کلاس‌هاي الف، ب و ج براي استقبال از مسافران در نظر گرفته شد.
قاسمي از تمهيدات لازم در صورت افزايش تعداد مسافران مراجعه کننده به مدارس خبر داد و بيان کرد: در صورت افزايش تقاضا تا 50 کلاس نيز به تعداد کلاس‌هاي اختصاصي پذيرش مسافران تابستاني اضافه مي‌شود.
مديرکل آموزش و پرورش استان مازندران همچنين تاکيد کرد: در دور اول سفرها به مازندران بيش از 22 هزار و 900 نفر در مدارس استان اسکان يافتند.
وي با اشاره به لزوم پذيرش مسافران در ستادهاي شهرستاني به صورت الکترونيکي گفت: تا پايان دور اول سفرها تعداد خانوار فرهنگي وغيرفرهنگي مراجعه کننده به مدارس استان بيش از 5 هزار نفر بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن