تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798393671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نادری در گفت‌وگو با فارس تشریح کرد عرضه 70 عنوان کتاب سوره مهر در آمازون و گوگل بوک/ راه‌اندازی سرویس خودناشری


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نادری در گفت‌وگو با فارس تشریح کرد
عرضه 70 عنوان کتاب سوره مهر در آمازون و گوگل بوک/ راه‌اندازی سرویس خودناشری
مسئول بخش سوره مهر الکترونیک به فعالیت این ناشر در بخش «سامانه های بین المللی فروش کتاب» اشاره کرد و گفت: عرضه بیش از 70 عنوان از کتاب های سوره مهر در سامانه‌های آمازون و گوگل بوک با نام و شابک سوره مهر از جمله فعالیت‌های این ناشر است.

خبرگزاری فارس: عرضه 70 عنوان کتاب سوره مهر در آمازون و گوگل بوک/ راه‌اندازی سرویس خودناشری



امین نادری مسئول بخش سوره مهر الکترونیک حوزه هنری در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیرامون گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در سوره مهر الکترونیک اظهار داشت: سایت سوره مهر به آدرس  sooremehr.ir دارای بخش های مختلف و جذاب برای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است. * هزینه ارسال کتاب به کلیه نقاط کشور رایگان است وی با بیان اینکه در بخش فروشگاه اینترنتی این سایت بیش از 1000 کتاب معرفی شده که تنها با چند کلیک می توان اقدام به خریداری کتاب کرد افزود: هزینه ارسال کتاب به کلیه نقاط کشور رایگان بوده و همچنین مخاطبان می توانند از طریق خرید آسان (آپ) خرید خود را میسر تر نمایند (http://sooremehr.ir/search.aspx?mode=books)
نادری ضمن اشاره به بخش نویسندگان تصریح کرد: در این بخش به معرفی کلیه نویسندگان و مولفین سوره مهر پرداخته و آثار و زندگی نامه هر یک تشریح شده است. از جمله ویژگی های این بخش سایت این است که اخبار مربوط به هر نویسنده در صفحه مربوط به وی قابل مشاهده و پیگیری است.
مسئول بخش سوره مهر الکترونیک حوزه هنری در ادامه به راه اندازی بخش فروش الکترونیک روی سایت سوره مهر به آدرس http://ebook.sooremehr.ir/ اشاره کرد و افزود: با توجه به حضور سوره مهر الکترونیک در سامانه های متعدد فروش و عرضه کتاب های الکترونیک این قسمت از سایت مرجع و کانال رسمی عرضه نرم افزار کتابخوان دیجیتال سوره مهر بوده و کلیه کتاب های الکترونیکی سوره مهر در این بخش معرفی و قابل خریداری است. * اشتراک آثار مورد علاقه/ حضور 18 هزار کاربر فعال نادری باشگاه مخاطبان سوره مهر را از دیگر بخش ها برشمرد و عنوان کرد: در این بخش کاربران و مخاطبان سایت در یک شبکه اجتماعی ویژه کتاب می توانند کتاب ها و نویسندگان مورد علاقه خود را مشخص و آنها ار با دوستان خود به اشتراک گذاشته و در مورد هر یک به بحث و تبادل نظر اقدام نمایند.
وی به جایگاه سوره مهر هم اشاره کرد و افزود: سایت سوره مهر با بیش از 18000 کاربر فعال دارای رنک مناسبی در میان سایت های ارائه دهنده خدمات فرهنگی به مخاطبان است. این سایت به صورت مستمر در حال توسعه بوده و به زودی این سایت با گرافیک و نمایه زیبا و جذاب تری به مخاطبان ارائه می گردد.
این مسئول به فروش کتاب الکترونیک هم اشاره کرد و گفت: کتاب های الکترونیک سوره مهر توانست عنوان پرفروش ترین کتاب‌ها را برای انتشارات رقم بزنند. سما در فروشگاه های فروش کتاب الکترونیک طاقچه، فراکتاب و خط خوان پرفروش ترین ناشر بوده است. * پرفروش ترین کتاب های الکترونیک سوره مهر در طی ماه اخیر مسئول بخش سوره مهر الکترونیک حوزه هنری «کتاب متنی» را بخش دیگری دانست و اضافه کرد: سما در حال حاضر دارای حدود 500 عنوان کتاب الکترونیک بوده که این عدد به مرور کلیه کتاب های سوره مهر را در بر می گیرد. کتاب های الکترونیک سوره مهر از طریق نرم افزار کتابخوان سوره مهر، سامانه فراکتاب، کتابخوان ایرانسل، اپلیکیشن طاقچه، خط خوان و پارس هاب قابل دریافت است. نادری در پاسخ به اینکه کتاب‌های پرفروش طی ماه‌های اخیر چه آثاری بوده‌اند ابراز داشت: پرفروش ترین کتاب های الکترونیک سوره مهر در طی ماه اخیر کتاب های «لشگر خوبان»، «آن بیست و سه نفر»، «جاده جنگ» ، «زندگی در مه» است. * 5 عنوان کتاب گویای سوره مهر وی همچنین به «کتاب‌های گویا» اشاره کرد و تاکید کرد: کتاب‌های گویای انتشارات سوره مهر شامل 5 عنوان کتاب گوشواره عرش، نامه های کوفی ، دختران opd، دریاخانم و جای امن گلوله ها برای اولین بار در نمایشگاه کتاب 28 تهران عرضه شد. این کتاب ها هم به صورت الکترونیکی روی نرم افزار کتابخوان سوره مهر (قابل دریافت از ebook.sooremehr.ir) عرضه شده و هم به صورت هاردکپی رایت شده و cd آن قابل تهیه از کتاب فروشی هاست. برنامه سما در این حوزه تولید کتاب‌های گویای «گرگسالی»، «یکشنبه آخر»، «فرزندان ایرانیم» و «ای کاش گل سرخ نبود» است این کتاب‌ها در حال طی مراحل فنی تولید است. نادری «کتاب تعاملی» را بخش دبگر فعالیت‌ این ناشر برشمرد و گفت: کتاب های تعاملی انتشارات سوره مهر شامل سه گانه «دست بزنم به ...»، اثر رودابه حمزه ای و کتاب «خروس پرطلاییست» که این کتابها به شکل اپلیکیشن درآمده و در سامانه های کافه بازار و مایکت عرضه شده اند. کتاب تعاملی خروس پرطلایی و دست بزنم به قلیون پرفروش های کتاب تعاملی سوره مهر در ماه اخیر بوده‌اند. تولید کتاب تعاملی هی برف ، برف ، هی برف از جمله برنامه های واحد سما در این حوزه است. * «سامانه‌های بین المللی فروش کتاب» عرضه بیش از 70 عنوان از کتاب های انتشارات سوره مهر در سامانه های آمازون و گوگل بوک بخش دیگر انتشارات سوره مهر «سامانه های بین المللی فروش کتاب» است که نادری توضیح داد: در این حوزه نیز واحد سما رکورددار است. عرضه بیش از 70 عنوان از کتاب های انتشارات سوره مهر (شامل ترجمه شده به زبان های مختلف و فارسی) در سامانه های آمازون و گوگل بوک با نام و شابک سوره مهر از جمله دیگر اقدامات سما است. عرضه این کتاب‌ها دسترسی به کتاب‌های سوره مهر از هر نقطه جهان را راحت‌تر کرده است، برنامه واحد سما عرضه کلیه کتابهای سوره مهر در این بسترهاست.
این مقام مسئول در بخش الکترونیک سوره مهر به فعالیت در شبکه های اجتماعی و مخاطبان پرشمار اشاره و متذکر شد: «فصلنامه تحلیلی پژوهشی کتاب مهر» از دیگر فعالیت‌هاست،انتشارات سوره مهر به ویژه در بخش الکترونیک خود و به همت واحد تحقیق و توسعه همواره تلاش کرده از طریق جذب و انتشار آخرین مقالات و تازه های علمی در زمینه کتب الکترونیک و مدیریت صنعت نشر دانش خود در این حوزه را به روز نگه دارد. انتشار 15 شماره از فصلنامه کتاب مهر در همین راستا است. شماره 16 کتاب مهر با موضوع مدیریت صنعت نشر و دارای مقاله ای با عنوان بررسی نشر الکترونیک در سطح بین المللی این هفته منتشر می شود. (94.7.28) * راه اندازی سرویس خودناشری برای علاقمندان وی در پایان گفت: بهره گیری از تکنولوژی واقعیت افزوده در مجلات و کتاب های سوره مهر و همچنین ایجاد بستر ترویجی و ایجاد فروشگاه اینترنتی با استفاده از این نرم افزار، برگزاری جشنواره نوروزی کتاب و کتابخوانی و برگزاری آن در فواصل دیگر سال، راه اندازی سرویس خودناشری برای علاقمندان و غیره از جمله دیگر فعالیت های سما بوده  است. انتهای پیام/

94/04/29 - 11:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن