تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815448787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هراز مسدود شد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: هراز مسدود شد
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد محور هراز درپی ریزش کوه خبر داد و آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.
به گزارش نامه نیوز، سرهنگ نادر رحمانی ، درباره آخرین وضعیت ترافیکی در جاده‌های کشور، گفت: از دقایقی قبل محور هراز در محدوده گزنک به دلیل ریزش کوه مسدود شد و تردد از این محور امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه "عوامل راهداری مشغول بازگشایی مسیر هستند"، گفت: هراز تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد از مسیرهای جایگزین انجام خواهد شد.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه ترافیک در محور چالوس محدوده‌های مرزن‌آباد و تونل کندوان نیمه سنگین است، گفت: همچنین محور فیروزکوه نیز که ساعاتی پیس به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود بازگشایی شد اما همچنان در محدوده‌های شیرگاه، سوادکوه و ... این محور، ترافیک نیمه‌سنگین است.

رحمانی ادامه داد: در محور قم - تهران و اتوبان قزوین - کرج و کرج - تهران نیز شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

وی با اشاره به وقوع طوفان توام با گرد و غبار در دو استان تهران و البرز، خاطرنشان کرد: این موضوع باعث کاهش دید و ترافیک سنگین در جاده‌های این محدوده شده بود که در حال حاضر رفع شده است.



منبع: ایسنا


۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن