تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798631070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل پایان ارتباط نامشروع زن با مرد افغان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
قتل پایان ارتباط نامشروع زن با مرد افغان
راز كشف جسد متلاشي‌شده مردي افغاني در حاشيه جاده ملارد با كشيده شدن موضوع ارتباط نامشروع همسر مقتول با مردي غريبه، به پرونده در هاله‌اي از ابهام فرو رفت.
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ،صبح ديروز در شعبه ٤ دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي عبداللهي يك زن و يك مرد افغاني را از زندان آوردند تا از روزي بگويند كه مرد ٢٨ ساله افغاني را با ماشين زير كرده و جسدش را در حاشيه جاده ملارد انداخته بودند. در ابتداي جلسه، نماينده دادستاني كيفرخواست را قرائت كرد.

حالا مشخص شده بود نهم مرداد ٩٣ جسد مرد افغاني در بيابان‌هاي روستاي تخت‌رستم ملارد توسط ماموران پليس كشف شده بود. پس از كشف هويت مقتول، بررسي از خانواده او آغاز شد و همسرش در همان ابتداي تحقيقات به همدستي در قتل شوهرش با مردي غريبه براي ازدواج با او، اعتراف كرد. با دستگيري و اعتراف همسر مقتول و همدستش، پرونده براي رسيدگي به مراجع قضايي تحويل داده شد.

پس از قرائت كيفرخواست پدر مقتول در جايگاه ايستاد و تقاضاي قصاص متهمان را تكرار كرد. پس از آن نوبت به انيس، همسر مقتول رسيد.

او اتهام ارتباط نامشروع را رد كرد و در شرح حادثه گفت: «هشت سال پيش با محمد ازدواج كرده بودم. شوهرم مردي بداخلاق بود و مرتب مرا كتك مي‌زد. با هم اختلاف داشتيم. قبل از ازدواج با احمد دوست بودم. يك روز او با من تماس گرفت و گفت مي‌خواهد به خانه‌ام بيايد.

مي‌خواست با شوهرم آشنا شود. محمد وقتي احمد را ديد با او دوست شد و به اين شكل رفت‌و‌آمد احمد به خانه‌مان بيشتر شد. روز حادثه در حال بازگشت از شمال بوديم كه در جاده ملارد احمد از شوهرم خواست به جاي او پشت فرمان بنشيند. محمد از سمت شاگرد پياده شد و خواست از جلوي ماشين به سمت راننده بيايد كه ناگهان كلاچ از زير پاي احمد دررفت و شوهرم زير ماشين له شد. ما خيلي ترسيده بوديم براي همين جسد را در حاشيه جاده انداختيم و فرار كرديم. من با احمد رابطه نامشروع نداشتم. فقط در حد دوستي بود.»

اظهارات انيس در حالي بود كه پيش از اين در بازجويي‌ها قتل را گردن احمد انداخته و علت آن را ازدواج با احمد اعلام كرده بود. پس از انيس نوبت به احمد رسيد. او در اعترافاتش كشيدن نقشه قتل را گردن انيس انداخت و گفت: «پس از مدتي كه به خانه انيس رفت‌و‌آمد داشتم، قرار شد با هم ازدواج كنيم. انيس از من خواست شوهرش را به قتل برسانم. من هم به شوخي قبول كردم اما قرار نبود قتلي اتفاق بيفتد. روز حادثه به شمال رفته بوديم. داشتيم برمي‌گشتيم كه از محمد خواستم پشت فرمان بنشيند. او از سمت شاگرد پياده شد. وقتي داشت از جلوي ماشين رد مي‌شد پاي من از روي كلاچ دررفت و ماشين به محمد خورد و او را له كرد. بعد از آن از ترس، جسد را در حاشيه جاده انداختيم و فرار كرديم. من با انيس ارتباط نامشروع نداشتم.»

اعترافات دو متهم در حالي بود كه آنها پيش از اين در بازجويي‌ها به قتل اعتراف كرده بودند. آنها در دفاعيات آخر خود بار ديگر قتل را گردن يكديگر انداختند و از خانواده مقتول تقاضاي بخشش كردند. قرار است تا چند روز ديگر حكم‌شان صادر شود.

انتهای پیام/




اخبار مرتبط

دختر خودکشی کرد/ برادر، پسر مورد علاقه دختر را کشت




۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن