تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798725426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موج واكنش هنرمندان به توافق هسته‌اي شبكه‌هاي اجتماعي را فرا گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: موج واكنش هنرمندان به توافق هسته‌اي شبكه‌هاي اجتماعي را فرا گرفت
اهالي هنر كه اخيراً نشان داده‌اند در حيطه مسائل سياسي خيلي زود موضع‌گيري مي‌كنند بعد از حصول توافق هسته‌اي نيز نسبت به اين رويداد بزرگ تاريخي واكنش نشان دادند و شادي خود را از طريق شبكه‌هاي اجتماعي اعلام كردند.
نویسنده : الناز خمامي‌زاده 


اهالي هنر كه اخيراً نشان داده‌اند در حيطه مسائل سياسي خيلي زود موضع‌گيري مي‌كنند بعد از حصول توافق هسته‌اي نيز نسبت به اين رويداد بزرگ تاريخي واكنش نشان دادند و شادي خود را از طريق شبكه‌هاي اجتماعي اعلام كردند.
حصول توافق هسته‌اي از روز سه‌شنبه تا اكنون موجي از واكنش‌هاي مردمي را در شبكه‌هاي اجتماعي به راه انداخته است؛ اين رسانه‌هاي جديد عصر ارتباطات كه تقريباً يكي دو سالي پا به زندگي اجتماعي مردم گذاشته‌اند هميشه در چنين مواقعي، ويترين خوبي براي نمايش سمت و سوي احساسات بخشي از اقشار جامعه هستند؛ از وايبر و تلگرام گرفته تا لاين و اينستاگرام و نيز شبكه‌هاي اجتماعي قديمي‌تري چون فيس‌بوك و توئيتر مردم در حال ارسال نظرات و عواطف خود نسبت به يك رويداد در ايران هستند؛ تا كنون صفحات و نيز هشتگ‌هاي مختلفي با محوريت اين توافق ايجاد شده كه علاقه‌مندان حضور فعالي در آنها دارند؛ مثل هميشه بخش عمده‌اي از اين پيام‌ها و نظراتي كه در شبكه‌هاي اجتماعي رد و بدل مي‌شد تم طنز دارد.
در عين حال، هنرمندان و چهره‌هاي فرهنگي نيز در اين حركت حضور داشته‌اند هنرمندان و چهره‌هاي فرهنگي بسياري در كشور با شنيدن خبر توافق هسته‌اي بلافاصله واكنش خود از اين رويداد را با نوشتن پيام و دل نوشته در شبكه‌هاي اجتماعي ابراز كردند.
علي جنتي در صفحه فيس بوك خود نوشته است: «دوستان سلام، توافق هسته‌اي و پيروزي بزرگ جمهوري اسلامي ايران در مصاف 10 ساله با قدرت‌هاي بزرگ جهاني را به رهبر معظم انقلاب اسلامي، رئيس‌جمهور محترم و عموم ملت سرافراز ايران تبريك مي‌گويم. شاد و سربلند باشيد.»
همينطور عزت‌الله ضرغامي، رئيس سابق صدا و سيما هم با انتشار متني تقريباً بلند در صفحه اينستاگرامش به توافق هسته‌اي چنين واكنش نشان داد: «‌برجام (برنامه جامع اقدام مشترك)؛ مذاكرات هسته‌اي در مرحله جمع‌بندي به پايان رسيد و بايد در مرحله بعدي در شورايعالي امنيت ملي يا مجلس شوراي اسلامي مورد بررسي قرارگيرد. از تيم مذاكره‌كننده، به ويژه آقاي محمدجواد ظريف تشكر مي‌كنيم و براي آنان آرزوي موفقيت‌هاي بيشتر داريم. خسته نباشند.»
او در بخش ديگري از اين پيامش نوشت: «‌اين رويداد بايد مايه وفاق ملي شود. آنچه براي دشمن به مراتب مهم‌تر از هسته‌اي است، ايجاد اختلاف و شكاف بين آحاد ملت شجاع و مقاوم ايران است.» در اينستاگرام چهره‌هاي هنري ديگري هم به رويداد روز سه‌شنبه واكنش نشان دادند؛ از جمله حميد فرخ نژاد، بازيگر سينما و تلويزيون كه در صفحه شخصي‌اش اين چنين به توافق هسته‌اي واكنش نشان داد: «‌درود بر تعقل و خرد ورزي، سلام بر انسان‌هايي كه زبان منطق و استقلال را به جاي زبان زور و و باروت به كار مي‌گيرند، سلام بر رهبراني كه گزينه صلح را روي ميزهايشان دارند. پاينده باد ايران»
باران كوثري هم متن پيش رو را در اينستاگرام منتشر كرد: «‌هميشه براي من بيست و سه تير ماه با بقيه روزها فرق داشته ولي امسال فرق داشتنش متفاوت‌تر شده تبريك مي‌گم اين روز رو به تاريخ ايران. اميدوارم هميشه به خوبي از اين اتفاق ياد شه.» مهراب قاسم‌خواني، نويسنده طنز سينما و تلويزيون هم با قلم عامه‌پسند و هميشگي خود در اينستاگرام اين چنين نوشت: «‌توافق كلاً چيز خوبيه، اصلاً واژه خوبيه. دوست بودن با دنيا هم حس خوبي داره... و در آخر مرسي از آقاي ظريف كه آدم مي‌تونه افتخار كنه كه نماينده و معرف كشورش باشه.»
احسان خواجه اميري، خواننده موسيقي كشور هم از اين جريان عقب نماند و او هم در صفحه اينستاگرامش گفت: «‌اميدوارم از امروز فقط خبرهاي خوب بشنويم، تبريك.» برخي هنرمندان نيز به ثبت پيام‌هاي كوتاه در اين خصوص بسنده كرده‌اند. «زنده باد ايران، يه روز خوب اومد بالاخره»، «خدايا شكرت، ممنون آقاي ظريف» پيام آنان در اينستاگرام است. امير جعفري هم با انتشار تصويري از محمدجواد ظريف پيام مختصر «زنده باد گفت‌وگو» را در ايسنتاگرامش منتشر كرد. رامبد جوان هم در صفحه شخصي‌اش در اينستاگرام خطاب به محمدجواد ظريف نوشته است: «خدا قوت مرد هسته‌اي.»
«پايتخت‌»‌ي‌ها هم البته اجازه ندادند كه دور بودنشان از خانه باعث عقب افتادنشان از اين جريان فراگير رسانه‌اي شود؛ آنها در همان خطه سرسبز مازندران و در حالي كه مراحل توليد آخرين قسمت‌هاي محبوب‌ترين سريال ماه رمضان را پشت سر مي‌گذارند سلفي جالبي را از شادي و رضايت خود منتشر كرده‌اند آن هم در حالي كه جعبه شيريني ناپلئوني را در دست دارند. در اين بين بازيگران ديگري هم بوده‌اند كه اقدام به ارسال پيام در شبكه‌هاي اجتماعي كرده‌اند؛ برخي با ارسال شعر نظر خود را درباره اين توافق كرده و برخي ديگر هم از زحمات تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي تشكر كرده‌اند. انتظار مي‌رود كه موج شادي مردم، هنرمندان و چهره‌هاي فرهنگي در شبكه‌هاي اجتماعي كماكان ادامه داشته باشد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن