تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819023554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام رقم پول‌های بلوکه‌شده ایران |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اعلام رقم پول‌های بلوکه‌شده ایران
رئیس کل بانک مرکزی در خصوص رقم پول‌های بلوکه‌شده ایران، گفت: ۲۳ میلیارد دلار از اموال بانک مرکزی و ۶ میلیارد دلار درآمد نفت در کشورهای ژاپن، کره، امارات عربی متحده و هند موجود است.
کد خبر: ۵۱۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ - 15 July 2015


رئیس کل بانک مرکزی در خصوص رقم پول‌های بلوکه‌شده ایران، گفت: ۲۳ میلیارد دلار از اموال بانک مرکزی و ۶ میلیارد دلار درآمد نفت در کشورهای ژاپن، کره، امارات عربی متحده و هند موجود است.

به گزارش فارس، ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران، با اشاره به توافق هسته‌ای ایران با 1+5 و اثرات آن بر بازار ارز، اظهارداشت: کاهش نرخ ارز در روزهای اخیر که تحت تاثیر اخبار قرار گرفته ممکن است در چند روز آینده هم ادامه پیدا کند، اما با توجه به تعادل در عرضه و تقاضا این مسئله اثر بلندمدت ندارد.

به گفته وی برای یکسان‌سازی نرخ ارز 5 تا 6 ماه زمان نیاز است.

رئیس کل بانک مرکزی درخصوص میزان پول‌های بلوکه شده ایران، گفت: 23 میلیارد دلار از اموال بانک مرکزی در کشورهای ژاپن، کره و امارات متحده عربی موجود است.

وی ادامه داد: 6 میلیارد دلار از محل فروش نفت نیز در هند وجود دارد که پس از رفع تحریم‌ها آزاد خواهد شد، البته بانک مرکزی 5 میلیارد دلار بدهی به خارج از کشور دارد.

سیف درباره امکان اتصال سوئیفت به همه بانک‌های کشور، اظهارداشت: سوئیفت به عنوان مرکز نقل و انتقالات بانکی از هم‌اکنون می‌تواند عملیات خود را آغاز کند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن