تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814437402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساماندهي تابستاني مسافران فرهنگي در کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ تير ۱۳۹۴ (۱۴:۳۳ب.ظ)
ساماندهي تابستاني مسافران فرهنگي در کرمان موج - سرپرست آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اسکان تابستاني مسافران فرهنگي در قالب 767 کلاس، 90 مدرسه و 16 پايگاه اسکان در استان انجام مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد داوود ملکي افزود: از کلاس‌هاي اختصاص يافته به اسکان مسافران 522 کلاس داري درجه کيفي " الف" و 245 کلاس درجه کيفي "ب" هستند.
سرپرست آموزش و پرورش استان کرمان بابيان اينکه 245 نفر به عنوان عوامل اجرايي در پايگاه‌ها و مدارس طرح اسکان تابستاني فعال هستند گفت: پايگاه‌هاي اسکان علاوه بر خانواده فرهنگيان به ساير اقشار نيز خدمات اسکان و اقامت ارائه مي‌دهند.
به گفته وي مسافران براي بهره مندي از خدمات اسکان تابستاني در شهرهاي انار، بافت، بردسير، چترود، راين، رفسنجان، زرند، سيرجان، شهربابک، کوهبنان، ماهان و کرمان مي‌توانند به ادارات آموزش و پرورش مراجعه کنند.
ملکي افزود: همچنين مسافران در شهر ساردوئيه به دبيرستان امام خميني و در سيرچ به مجتمع رفاهي فرهنگيان در ابتداي جاده آبگرم مراجعه نمايند.
سرپرست آموزش و پرورش استان کرمان با تاکيد بر اين که فعاليت پايگاه‌ها به صورت شبانه روزي تا نيمه شهريورماه ادامه دارد، افزود: از ابتداي تيرماه تا کنون 1305 نفر روز خانوار در مدارس استان اسکان يافته‌اند که بيشترين اسکان به مدارس ناحيه يک شهرکرمان، انار و راين اختصاص دارد.
وي با اشاره به اين که در شهر کرمان 28 مدرسه و 131 کلاس درس به اسکان مسافران اختصاص يافته است، افزود: همکاران فرهنگي براي استفاده از خدمات اسکان مدارس، ارائه کارت شناسايي معتبر پرسنلي کفايت مي‌کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن