تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801704009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتانیاهو: توافق هسته‌ای ایران اشتباه بد تاریخی است


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



نتانیاهو: توافق هسته‌ای ایران اشتباه بد تاریخی است
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارنظرهایش در قبال مذاکرات هسته‌ای گفت که «توافق هسته‌ای ایران یک اشتباه در ابعاد تاریخی است».
روز نو : نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارنظرهایش در قبال مذاکرات هسته‌ای گفت که «توافق هسته‌ای ایران یک اشتباه در ابعاد تاریخی است».
به گزارش روزنو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی می‌گوید توافق هسته‌ای ایران یک اشتباه بد تاریخی است.


مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ امروز سه شنبه در حالی آغاز شده که خبرنگاران رسانه‌های مختلف صبح امروز به وقت وین برای پوشش اخبار نشست خبری پایانی مذاکرات هسته‌ای به مرکز رسانه‌ای آستریا منتقل شدند.


رسانه‌های مختلف غربی امروز در خبرهایی به نقل از منابع ایرانی و همچنین غربی از حصول جمعبندی نهایی در مذاکرات هسته‌ای بین طرفین گفتگوها خبر داده‌اند.


در واکنش به این خبرها، مقامات رژیم صهیونیستی طبق معمول شروع به واکنش و انتقاد از مذاکرات کردند به نحوی که معاون وزیر خارجه این رژیم،‌جمعبندی نهایی را «تسلیم شدن» در برابر ایران توصیف کرد.


به گزارش رویترز، بنیامین نتانیاهو که در سالیان اخیر و به ویژه در دو سال اخیر همواره در مخالفت با مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ اظهارنظر کرده،‌امروز گفت: «توافق هسته‌ای ایران یک اشتباه بد در ابعاد تاریخی است».


نخست‌وزیر تنها دارنده سلاح هسته‌ای در خاورمیانه پس از توافق موقت ژنو بین ایران و گروه ۱+۵ هم در موضعی مشابه، این توافق را اشتباهی تاریخی خوانده بود.




تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن