تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798297724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صداوسیما به شایعات پاسخ نمی‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
صداوسیما به شایعات پاسخ نمی‌دهد




مدیر کل روابط عمومی صداوسیما گفت: بسیاری از مطالب و شایعاتی که درباره رسانه ملی در برخی سایت‌ها و فضای مجازی منتشر می‌شود، کذب محض است.





خبرگزاری ایسنا: مدیر کل روابط عمومی صداوسیما گفت: بسیاری از مطالب و شایعاتی که درباره رسانه ملی در برخی سایت‌ها و فضای مجازی منتشر می‌شود، کذب محض است.


داوود نعمتی انارکی گفت: به برخی مطالبی و خبرهایی که منتشر می‌شود و منبع مشخصی هم ندارد اصلا نمی توان به عنوان خبر استناد کرد چون از پایه و اساس نادرست است.


وی با اشاره به شایعه تفکیک جنسیتی در رسانه ملی که اخیرا منتشر شده بود و تکذیب شد، گفت: در این خصوص اعلام کردیم اصلا مصوبه ای نبوده است و خبر از ابتدا به دروغ در سایت‌ها منتشر شد و بر این باوریم که این نوع مطالب قصدی جزء تخریب اذهان جامعه در خصوص سازمان صدا و سیما ندارد.

نعمتی افزود: توصیه ما این است که رسانه ها از جمله سایت‌ها به انتشار مطالبی که از صحت آن مطمئن نیستند استناد نکنند و با چاپ مطالب کذب اجازه ندهند فعالیت‌ها و تلاش‌هایی که در سازمان صدا و سیما صورت می گیرد زیر سؤال برود.

وی درباره واکنش رسانه ملی و روابط عمومی سازمان صدا و سیما نسبت به این اخبار نادرست گفت: ما به خیلی از مطالب و اخبار کذب پاسخ نمی‌دهیم چون شایعه ای بیش نیست و برای آن ارزشی قائل نیستیم.

مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما افزود: وظیفه ما به عنوان روابط عمومی این است که با انتشار آخرین خبرهای حوزه های برنامه‌سازی، اطلاع رسانی کنیم و تلاش کنیم اخبار درست رسانه را در قالب بسته های خبری انتشار دهیم و اگر شبهه ای وجود داشت به آن پاسخ دهیم.

نعمتی دور جدید فعالیت های روابط عمومی سازمان را تقویت اطلاع رسانی دانست و گفت: امیدواریم تا به درخواست‌ها و سؤال‌های مرتبط به نحو مقتضی پاسخ دهیم و بر این باوریم تا زمانی که به اطلاعات صحیح دست یابیم، از پاسخگویی عجولانه بپرهیزیم.

وی مطالبی که راجع به سازمان منتشر می شود را به چند دسته تقسیم کرد و ادامه داد: برخی از این مطالب مبتنی بر اصول نقد هستند و فعالیت ها را منصفانه نقد می کنند؛ این مطالب در کنار نقاط ضعف، نقاط قوت را نیز مطرح می کنند و نقد سازنده است و گروه‌های برنامه ساز از این گونه نقدها استقبال می کنند و آن را در برنامه های خود مد نظر قرار می دهند.

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما افزود: یکسری از مطالب درباره سازمان منتشر می شود که رویکرد تخریبی دارد و بدون دلیل سازمان را متهم به ندانم کاری می کند که هدفی جز بی‌اعتمادسازی ندارد.

نعمتی گفت: این مطالب ناظر بر تفکرات جناحی است و رویکردی تخریبی دارد و ما سعی می کنیم به آن ها بی تفاوت باشیم؛ اینکه در فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی مطالبی تخریبی گذاشته می شود و دیدگاه‌هایی نیز مطرح می شود نباید به عنوان منابعی موثق مورد ارزیابی قرار گیرد و پاسخ دادن به آن ها نیز لازم نیست.

وی افزود: تلاش ما بر این است مطالب را به دقت رصد کنیم و آنجا که حس می کنیم حقی ضایع می شود و شبهه ای ایجاد می‌شود، پاسخ دهیم.

نعمتی ادامه داد: مدیریت سازمان صدا و سیما نگاه مردم را ارج می نهد و بخشی هم با عنوان مدیریت امور مخاطبان داریم که در این بخش دیدگاه‌های مردم درباره برنامه‌ها رصد می شود و ملاک بسیار خوبی برای تصمیم گیری در برنامه سازی‌هاست.

مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما در پایان گفت: جریانی رسانه‌ای در روابط عمومی رسانه ملی در ماه‌های اخیر با هدف افزایش حجم اطلاعات و اخبار و از طرفی پاسخگویی به مطالب منتشر شده ایجاد شده است و سعی دارد آخرین اخبار و اطلاعات را به مخاطبان برساند و به تنویر افکار عمومی در پاسخگویی به مطالب کذب بپردازد.






تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن