تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799011424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراف 3 ماه پس از دستگیری |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اعتراف 3 ماه پس از دستگیری
کد خبر: ۵۱۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹ - 12 July 2015


کارگر 18 ساله که با کشتن کارگر جدید قصد داشت به شغل سابقش بازگردد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش فرهیختگان، ساعت 2:30 سی‌ام فروردین امسال از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به کلانتری 148 انقلاب اعلام شد که کارگری افغان به نام «ضیا» 25 ساله در زمان استراحت در داخل یک ساختمان نیمه‌کاره، توسط فردی ناشناس مورد اصابت چند ضربه چاقو قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است.

دو نفر از کارگران افغان همراه ضیا در بیمارستان، در اظهارات خود به ماموران گفتند: «در حال استراحت بودیم که با صدای بلندِ خس‌خس کردن ضیا بیدار شدیم و با مشاهده خونریزی شدید او از ناحیه ران پای چپ، بلافاصله با مرکز اورژانس تماس گرفتیم.»

  می‌خواستم به شغل سابقم برگردم

همزمان با انجام تحقیقات از دو کارگر افغان، ساعت 3 نیمه شب از طریق تیم پزشکی بیمارستان به ماموران اعلام شد ضیا به علت خونریزی شدید ناشی از برخورد ضربات متعدد چاقو به ناحیه حساس ران پا فوت شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل‌عمـد و به دستور شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده، تحقیقات از سایر کارگران شاغل در ساختمان در حال ساخت‌و ساز آغاز و مشخص شد که ضیا از دو هفته پیش از مرگ به‌عنوان کارگر و نگهبان ساختمانی مشغول به کار شده، اما نکته‌ای که مورد توجه قرار گرفت آن بود که ضیا پس از اخراج یکی از کارگران ساختمانی، به نام «موسی» 18 ساله موفق شده مشغول به کار شود.

  اعتراف متهم 3 ماه پس از دستگیری

با آغاز بررسی فرضیه وقوع جنایت با‌ انگیزه انتقام‌گیری، ماموران دوم اردیبهشت امسال اقدام به شناسایی محل سکونت موسی در خیابان نظام‌آباد و دستگیری او کردند. او در اظهارات خود گفت که مرتکب جنایت نشده و تهدید مقتول از سوی او مبنی‌بر تلافی کردن، صرفا به خاطر اخراج شدن از محل کار توسط پیمانکار ساختمان بوده است.

گرچه موسی در اظهارات خود منکر هرگونه ارتکاب جنایت شده بود، اما در نهایت با انجام تحقیقات پلیسی و به دست آمدن دلایل و مدارک مبنی‌بر حضور او در محل جنایت، او هجدهم تیر امسال به ارتکاب جنایت اعتراف کـرد.

موسی در اعترافات خود با بیان علت اخراج شدنش گفت: «به واسطه درگیری با مقتول، از محل کارم اخراج شدم؛ زمانی که دیدم پس از اخراج من، مقتول به‌جای من استخدام شده تصمیم به انتقام گرفتم.»

متهم درباره علت ضربات متعدد وارد شده به پای مقتول نیز گفت: «تصمیم داشتم با ناقص کردن پای او، کاری کنم که دیگر نتواند همانند گذشته قادر به راه رفتن باشد تا به همین علت از محل کارش اخراج شود و من نیز علاوه‌بر گرفتن انتقام دوباره به سرکارم بازگردم.»

متهم درباره نحوه ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت: «از طریق داربست‌های نصب‌شده روی دیوار توانستم خودم را به اتاق محل استراحت کارگران در طبقه دوم ساختمان برسانم. زمانی که داخل اتاق رسیدم، مقتول به همراه دو نفر دیگر از کارگران در حال استراحت بود؛ به آرامی خودم را بالای سر ضیا رسانده و با ضربه‌ای شدید و ناگهانی روی سینه‌اش نشستم. در حالی که دهان ضیا را محکم گرفته بودم، چند ضربه چاقو به پایش زدم و پس از آن به سرعت از طریق همان راه ورودی از ساختمان خارج شدم.»

سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: «با اعتراف متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت او از سوی مقام قضایی صادر شده و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.»













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن