تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819831054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصادفات جرحی در همدان افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تصادفات جرحی در همدان افزایش یافت همدان- ایرنا- جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: آمار تصادفات جرحی در این استان در سه ماهه ابتدای سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش یافته است.


سرهنگ علی فکری روز شنبه در کارگروه میراث فرهنگی، گردشگری و ستاد خدمات سفر افزود: در سه ماهه نخست سال تصادفات منجر به جرح 453 فقره بوده که این تعداد در سال گذشته در این مدت 395 فقره ثبت شده است.
وی اضافه کرد: در سه ماهه ابتدای سال بر اثر تصادفات در محورهای مختلف این استان 92 نفر جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته یک نفر افزایش داشته است.
وی اظهار کرد: 50 درصد از علل تصادفات واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیرمجاز و خستگی و خواب آلودگی است.
سرهنگ فکری گفت: آزاد راه همدان - ساوه ، محور ملایر، اراک، آوج ،قهاوند و آور زمان بیشترین سهم تصادفات را به خود اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه تصادفات آثار اجتماعی، اقتصادی و سلامت جامعه را به دنبال دارد گفت: محورهای مواصلاتی همدان بسیار زیاد است و برخی از جاده ها درجه دو هستند و برخی از راهها نیازمند خط کشی است.
وی در مورد محور علیصدر نیز گفت: محور علیصدر که بیشترین تردد مسافر را دارد نیازمند توجه بیشتری است و چهار خطه شدن این محور نیازمند اعتبار ملی است.
سرهنگ فکری گفت: اکنون همه جاده های استان زیر بار دوربین ثبت سرعت هستند و اعمال قانون می شود و روزانه به صورت متوسط یک هزار و 200 فقره سرعت ثبت می شود.
تازه ترین آمارها حاکی از آنست که 52 درصد سوانح همدان در جاده اصلی، 30 درصد در راه فرعی، 17 درصد راه روستایی و یک درصد سایر مسیرها رخ داده است.
2087/6993



20/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن