تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819494020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه اصفهان از شهردار جدید خواست وقت و تفکر خود را به حل مشکلات معطوف کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه اصفهان از شهردار جدید خواست وقت و تفکر خود را به حل مشکلات معطوف کند اصفهان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اصفهان از شهردار جدید این شهر خواست، وقت، توان و تفکر خود را به حل مشکلات کلانشهر اصفهان و اتخاذ تدابیر مناسب برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان معطوف کند.


به گزارش ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد روز شنبه در آیین معارفه شهردار جدید اصفهان، اظهار کرد: در این راستا شهردار اصفهان باید از خرد جمعی بهره برداری اما در عین حال بهترین پیشنهادات را برای اتخاذ تدابیر لازم انتخاب کند.
وی با بیان اینکه شهردار باید با همه مشورت کند اما دنباله رو دیگران نباشد، خطاب به شهردار جدید اصفهان گفت: ابهت شهرداری را حفظ کنید زیرا شهرداری پس از استانداری بالاترین دستگاه اجرایی اصفهان است.
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه من نیز در حد توان از شهردار جدید برای اجرای برنامه هایش حمایت می کنم، افزود: همه فعالیت های استان را رصد می کنم و براساس اطلاعات می گویم که جمالی نژاد شهردار جدید اصفهان ، فردی سالم، متدین، پرتلاش و کاری است.
وی بابیان اینکه جمالی نژاد برای انتخاب شهردار اصفهان تکیه گاه سیاسی و حزبی نداشته است، افزود: شورای شهر از بین 45 گزینه، جمالی نژاد را انتخاب کرد و من نیز اگر به عنوان عضو شورای حق انتخاب داشتم از بین گزینه ها، جمالی نژاد را انتخاب می کردم.
وی خواستار توجه شهرداری اصفهان به تکمیل عملیات ساخت سالن اجلاس سران، طرح سوم میدان امام علی (ع)، قطار شهری و رینگ چهارم اصفهان شد و گفت: ساخت سالن اجلاس سلیقه ای نبوده و از بیت المال برای احداث آن هزینه شده و چنانچه عملیات ساخت آن طبق نقشه طراحی شده، پیش رود باعث افتخار شهر است .
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به ضرورت تکمیل مرحله سوم طرح میدان امام علی (ع) گفت: گرچه کارهای اساسی، سخت و مشکل طرح میدان امام علی (ع) انجام شده اما اگر مرحله سوم این طرح اجرا نشود، این طرح بخوبی محقق نمی شود .
امام جمعه اصفهان با اشاره به ضرورت تکمیل خط اول قطار شهری گفت: خبرهای دریافتی حاکیست یونسکو برای اجرای خط 2 قطارشهری از زیر میدان امام (ره) اجازه داده است لذا اجرای این طرح باید به سرعت در دستور کار شهرداری قرار گیرد.
وی همچنین به ضرورت توجه شهرداری اصفهان به فضای سبز شهر تاکید کرد و افزود: در فضای سبز شهر درختکاری باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد زیرا درختان برای سالم سازی هوا و محیط زیست نقش موثری دارند.
نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اصفهان همچنین از اینکه مراسم معارفه شهردار جدید همراه با تکریم شهردار سابق برگزار نشده است ، انتقاد کرد و گفت: تکریم و تقدیر از کسانیکه به ما خدمت می کنند، دستور دینی است.
وی نصب و عزل شهردار را حق قانونی شورای اسلامی شهر دانست و درعین حال تصریح کرد: گرچه ممکن است اعضای شورای شهر با شهردار سابق اختلاف نظر داشتند و عملکرد ایشان خوشایند برخی افراد نبوده باشد اما تکریم شهردار سابق باید انجام می شد.
آیت الله طباطبایی نژاد در عین حال با اشاره به اینکه تقدیر از سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار سابق اصفهان از سوی رییس شورای اسلامی شهر و مجری این مراسم انجام شد، گفت: من نیز از زحمات سقائیان نژاد تقدیر می کنم زیرا ایشان 15 سال در دانشگاههای استان و 12 سال در سمت شهردار اصفهان خدمات فراوانی به مردم، جوانان و شهروندان اصفهان ارائه داد.
وی اظهار کرد: اگر کسی انتقادی از مدیران مناطق دارد، باید این مسائل را با شهردار در میان بگذارد نه اینکه جنجال آفرینی کند.
امام جمعه افزود: شهردار نیز باید احترام مدیران مناطق را حفظ کند زیرا برخی از آنها افراد مومن، مردمی و پرتلاش هستند.
شورای شهر اصفهان 31 خرداد امسال، مهدی جمالی نژاد را با 19 رای موافق و 2 رای ممتنع به عنوان شهردار این کلانشهر انتخاب کرد.
جمالی نژاد پیش از این در سمتهای مدیر دفتر شهردار، مشاور عالی شهردار ، معاون هماهنگ کننده مناطق شهرداری اصفهان در دو دوره، مدیریت امور شهری استانداری اصفهان و سرپرست روابط یین الملل شهرداری اصفهان خدمت کرده است.
معاون عمرانی استانداری اصفهان نیز در سابقه مدیریتی جمالی نژاد وجود دارد.
مهدی جمالی نژاد متولد 1348 جوان ترین شهردار اصفهان پس از انقلاب اسلامی و دارای دکترای برنامه ریزی شهری از دانشگاه اصفهان است.
پیش از این سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار اصفهان که در اوایل خرداد امسال توسط شورای اسلامی این شهر برکنار شد، به مدت حدود 12 سال شهردار اصفهان بود.
7134/ 2093



20/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن