تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819902398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار جدید اصفهان از فردا رسما کار خود را آغاز می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: با ابلاغ وزیر کشور شهردار جدید اصفهان از فردا رسما کار خود را آغاز می کند اصفهان – ایرنا – رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با تشکر از وزیر کشور به خاطر ابلاغ حکم شهردار اصفهان در مهلت قانونی، گفت: شهردار جدید از روز یکشنبه به صورت رسمی کار خود را آغاز می کند.


به گزارش ایرنا، رضا امینی در نود و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطر نشان کرد: معارفه رسمی مهدی جمالی نژاد شهردار جدید اصفهان بعد از شبهای قدر برگزار می شود.
وی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی برنامه ششم توسعه، گفت: این ابلاغ فصل الخطاب برنامه ریزی ها در کل کشور و از جمله برنامه ریزی های شهری است.
وی با اشاره به فرصت بی نظیر لیالی قدر و شب شهادت حضرت علی(ع)، آحاد افراد را به بهره گیری از این فرصت های طلایی توصیه کرد.
وی با اشاره به تاکیدات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در خصوص روز قدس گفت: این روز یکی از مهمترین روزها در جهان اسلام است.
امینی ادامه داد: شرکت فعالانه مسلمانان در مراسم روز جهانی قدس سبب قدرت و قوت مبارزین فلسطین خواهد شد.
وی تصریح کرد: ملت بزرگ ما در روز قدس با حضور یکپارچه فریاد رسای خود را در حمایت از ملت فلسطین به گوش جهانیان می‏رساند.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به روز 14 تیر به عنوان روزشهرداری و دهیاری ها گفت: هدف از این نامگذاری آشنایی مردم با عملکرد و خدمات شهرداری هاست.
وی ارتقاء منزلت خانواده بزرگ شهرداری ها، هم افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده مدیریت شهری و روستایی و اطلاع رسانی در خصوص رویکردها، سیاست ها و برنامه های کشور در زمینه مدیریت شهری و روستایی را از دیگر اهداف این نامگذاری عنوان کرد.
امینی همچنین با گرامیداشت روز قلم گفت: رشد و پیشرفت، پیروزی و آرامش و معرفت و شناخت، ریشه در قلم دارد.
وی با اشاره به نامگذاری 16 تا 22 تیر به عنوان هفته مالیات، ادامه داد: برنامه های مالیاتی به عنوان یکی از ابزارهای توسعه شمرده می شود و در بسیاری از کشورها، شهروند معادل مالیات دهنده است.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: تقریبا همه جای دنیا برای هر فرد پذیرفته شده است که اگر در زندگی روزمره اش خدمتی دریافت می کند، باید هزینه اش را به طور مستقیم یا غیرمستقیم بپردازد.
امینی تصریح کرد: درنظام اقتصادی اسلام هدف ازدریافت مالیات؛ اداره جامعه اسلامی، تأمین نیازهای نیازمندان، حفظ سرمایه ها،اصلاح و تقویت نیروهای مسلح می باشد.
وی همچنین با اشاره به ضرورت نصب تابلوهای حد مسافر و حد ترخص در خروجی های شهر اصفهان، گفت: باید در این زمینه که انتظار بسیاری از مردم است اقدام شود.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ضوابط دست و پا گیر ساخت و ساز، گفت: کمیسیون ماده 5 استانداری در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد زیرا شاهد کاهش صدور پروانه ساخت هستیم.
7134/ 6508



13/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن