تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820524426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح صالحین نبرد عملی با جنگ نرم دشمنان نظام اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: طرح صالحین نبرد عملی با جنگ نرم دشمنان نظام اسلامی است ایلام - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهران گفت: طرح شجره طیبه صالحین با ایجاد یک نظام تربیتی، معرفتی و بصیرتی در سطوح مختلف بسیجیان، نبرد عملی با جنگ نرم دشمنان نظام اسلامی است.


به گزارش ایرنا، سرگرد روح الله جاویدان روز شنبه در همایش میقات صالحین این شهرستان اظهار کرد: تقویت و بکارگیری بصیرت، بینش و آگاهی کلیدی ترین راهکار راهبردی در مقابله و کسب پیروزی با جنگ نرم است.
وی پرداختن به امور تربیتی، معرفتی، مهارتی، بصیرتی و پاسخگویی به شبهات را رویکرد اصلی طرح صالحین اعلام کرد و افزود: نسل جوان شرکت کننده در این طرح با تفکر و اندیشه های ناب و تعالی بخش حضرت امام خمینی(ره) آشنا می شود.
سرگرد جاویدان با اشاره به اهداف همایش میقات صالیحن تاکید کرد: این همایش با هدف ارتقای سطح بصیرتی و معرفتی اعضای بسیج برگزار شد که 15 حلقه تربیتی صالحین در آن حضور دارند.
فرمانده سپاه مهران گفت: همه رده های سنی بسیج در این طرح شرکت دارند و یکی از ویژگی های آن اجرا در پایگاه های مقاومت محلات و مناطق مختلف است.
شهرستان مهران در 85 کیلومتری جنوب غرب ایلام قرار دارد.
7170/9002



20/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن