تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812614450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پشت پرده قاچاق میوه، صفحه یک جام جم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پشت پرده قاچاق میوه، صفحه یک جام جم تهران- ایرنا- روزنامه جام جم در شماره روز شنبه بیستم تیر نوشت: وزارت جهاد کشاورزی به عنوان متولی صدور مجوز برای واردات میوه بارها تصریح کرده که بجز نارگیل، موز و آناناس برای هیچ میوه دیگری مجوز واردات صادر نکرده است. به دنبال آن سایر دستگاه های ذی ربط نیز بر قاچاق بودن میوه های موجود در بازار کشور تاکید کردند. با این حال هیچ کس نمی داند این همه میوه قاچاق را چه شخص یا اشخاصی چگونه و از چه طریق وارد بازار می کنند.


این روزنامه با انتشار عنوان مذاکرات در پیچ عهدشکنی، آورد: با عبور ایران و 1+5 از ضرب الاجل فرضی دولت آمریکا برای دستیابی به توافق جامع در زمانی که کنگره مجبور به بررسی متن توافق تنها در 30 روز شود، حالا آینده مذاکرات تهران و 1+5 در هاله ای از ابهام فرورفته و گرچه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان گفته امیدوارم دوشنبه در وین نباشم، اما شبکه تلویزیونی العالم اعلام کرده است: احتمال تمدید مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 تا سه یا 6 ماه بسیار بالاست. برخی رسانه ها پایبند نبودن واشنگتن به حفظ حقوق ایران و برخی دیگر موضوع تحریم های تسلیحاتی را دلیل اصلی تداوم مذاکرات دانسته اند.
روزنامه جام جم با بازتاب خبر ایران یکصدا علیه رژیم های کودک کُش، نوشت: جهان اسلام دیروز و در روز جهانی قدس در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مظلومان جهان، یکصدا شدند و با حضور در راهپیمایی روز قدس، اتحاد خود را در پیگیری آرمان آزادی قدس شریف فریاد زدند. مردم شهرهای مختلف کشورمان نیز همگام با مسلمانان دیگر کشورهای جهان، به طور گسترده در راهپیمایی باشکوه روز قدس حضور یافتند.
سهم سیاست از مجموعه های تلویزیونی، تیتر دیگر این روزنامه است. فریدون جیرانی این روزها سخت مشغول کار است تا سریال «تعبیر وارونه یک رویا» را به پخش شبکه یک برساند. این سریال که با موضوع ترور دانشمندان هسته ای ایران و جاسوسی درباره تاسیسات هسته ای ساخته می شود یکی از معدود آثار نمایشی است که می توان آن را در ردیف سریال های سیاسی قرار داد؛ موضوعی که تاکنون در آثار نمایشی تلویزیون کمتر به آن توجه شده است.
روزنامه جام جم با انعکاس موضوع موانع تحقق اجرای اقتصاد مقاومتی، آورد: این روزها همه می گویند اقتصاد مقاومتی؛ از دولت و 2 قوه دیگر گرفته تا کارشناسان اقتصادی و رسانه ها. اما شاید بسیاری ندانند که اقتصاد مقاومتی چیست، چه می گوید، چه می خواهد، چگونه محقق می شود، راه دستیابی به آن چیست و چه موانعی بر سر راه تحقق آن وجود دارد. این چنین است که این وظیفه بر دوش رسانه ها وکارشناسان اقتصادی سنگینی می کند که اقتصاد مقاومتی را تبیین کرده و با رمزگشایی از مفاهیم آن زمینه اجرای آن را فراهم کنند. این چنین بود که جام جم در میزگردی که با حضور مهدی صادقی شاهدانی ریس دانشکده علوم اقتصادی، حجت الله عبدالملکی استاد اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) و بهنام ملکی اقتصاد دان به بررسی چند و چون اقتصاد مقاومتی و موانع تحقق و پیاده سازی آن در اقتصاد ایران پرداخت.
این روزنامه یادداشت های «پیام های یک حضور تاریخی» و «جنگ روانی غربی ها رنگ باخت» را به ترتیب به قلم های مسعود اسداللهی و حجت اله اکبرآبادی انتشار داد.
«ممنوع الکار نیستم، شرایط فراهم نیست» و «از خواندن کتاب تا توزیع سی دی مذهبی» عنوان های دیگر منتشره در روزنامه جام جم است.
*گروه اطلاع رسانی
پژوهشم**9165**9131



20/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن