تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805170180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزاران فلسطینی درمراسم روز جهانی قدس درکرانه باختری و نوارغزه شرکت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هزاران فلسطینی درمراسم روز جهانی قدس درکرانه باختری و نوارغزه شرکت کردند غزه – ایرنا – هزاران فلسطینی در کرانه باختری و نوارغزه در پاسخ به ندای تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در راهپیمایی های مختلف به مناسبت روز جهانی شرکت کردند و شاخه های نظامی گروه های مقاومت نیز درغزه توانمندی های رزمی و تسلیحاتی خود را به نمایش گذاشتند.


به گزارش ایرنا، همزمان ده ها هزاران فلسطینی نیز عازم شهر قدس برای اقامه نماز جمعه در آخرین جمعه ماه مبارک در مسجد مبارک الاقصی همزمان با روز جهانی قدس شدند اما صهیونیست های اشغالگر به آنان اجازه ندادندو
تنها 250 هزار فلسطینی توانستند وارد شهر قدس و اقامه نماز جمعه در مسجد الاقصی شوند و در میان آنها تنها 300 فلسطینی ساکن نوارغزه بودند.
هزاران فلسطینی در راهپیمایی مشترک گروه های فلسطینی در شهر غزه برای احیای روز جهانی قدس که همزمان با نخستین سالگرد جنگ 51 روزه دشمن صهیونیستی علیه غزه بود، شرکت کردند.
راهپیمایان حرکت خود را از مقابل مساجد شهرغزه و بعداز اقامه نماز جمعه شروع کردند.
لوی القریوتی مسئول جبهه خلق برای آزاد فلسطین – فرماندهی کل درغزه گفت که مراسم روز جهانی قدس امسال با سالگرد جنگ دشمن صهیونیستی علیه غزه و ایستادگی و پیروزی مقاومت همزمان شده است.
وی تاکید کرد که مقاومت و ملت فلسطین در غزه این پیروزی بزرگ را با حمایت همپیمانان خود به ویژه جمهوری اسلامی ایران کسب کردند که یکی از پیامدهای مثبت اعلام روز جهانی قدس توسط حضرت امام خمینی (ره) است.
این فعال فلسطینی خاطرنشان کرد که گروه های مقاومت فلسطینی به ویژه با کمک های جمهوری اسلامی ایران توانسته اند قواعد نبرد با دشمن صهیونیستی را به نفع خود تغییر دهند.
لوی القریوتی که به نمایندگان از گروه های فلسطینی سخن می گفت، با بیان اینکه هدف اساسی اعلام روز جهانی قدس حمایت از قضیه فلسطین و حفاظت از آن در مقابل خطرها و تهدیدها است، اظهارداشت: به آزادسازی فلسطین و مسجد الاقصی از هر زمان دیگر نزدیکتر هستیم.
مسئول جبهه خلق برای آزاد فلسطین – فرماندهی کل درغزه تصریح کرد: در روز جهانی قدس بار دیگر تاکید می کنیم که قضیه فلسطین، قضیه اصلی امت های عربی و اسلامی است.
مسئولان هشت شاخه نظامی گروه های مقاومت فلسطین در نوارغزه ، ضمن نمایش قدرت و توانمند های نظامی خود به مناسبت روز جهانی قدس در یک کنفرانس خبری به سئوالات خبرنگاران پاسخ گفتند.
در این کنفرانس خبری تاکید شد که شهر قدس در قلب مجاهدان فلسطینی جای دارد و هرگز در مقابل تجاوزها و اهانت های صهیونیست ها، تسلیم نخواهد شد.
ابوعطایا سخنگوی تیپ الناصر صلاح الدین شاخه نظامی کمیته های مقاومت مردمی فلسطین نسبت به هرگونه تجاوز و اهانت صهیونیست ها به مسجد الاقصی هشدار داد و گفت که هرگز اجازه نمی دهیم اشغالگران این مسجد مبارک و مقدس را یهودی سازی کنند.
وی تاکید کرد که مقاومت فلسطین در ترمیم و بهبود توانمندی نظامی و تسلیحاتی خود گام هایی بزرگ در زمینه نیرو و تجهیزات خاص برای نبردهای آینده با دشمن صهیونیستی برداشته است.
سخنگوی تیپ الناصر صلاح الدین شاخه نظامی کمیته های مقاومت مردمی خاطرنشان کرد که مقاومت فلسطین نسبت به قبل از تجاوز اخیر دشمن صهیونیستی در شرایطی بسیار بهتر قرار دارد و میدان نبرد بهترین شاهد برای این مدعا می باشد.
ابوعطایا با بیان اینکه وحدت نیروهای مقاومت شرط اساسی پیروزی ها و آزادسازی فلسطین است، گفت که مقاومت با همه امکانات و ظرفیت های خود برای حفاظت از کرامت ملت فلسطین و اصول و ارزش های آنها تا دستیابی به همه حقوق تلاش می کند.
وی از همه کشورهای عربی و اسلامی و همه انسان های مخلص که از ملت فلسطین حمایت و از مقاومت با تقدیم سلاح و مال در نبردهای با دشمن صهیونیستی حمایت کرده اند، تشکر کرد.
تیپ الناصر صلاح الدین، گردان های ابوعلی ، گردان های مقاومت ملی، گردان های شهید عبدالقادر الحسینی ، گردان های شهدای الاقصی - لواء العامودی ، گردان های الانصار ، گردان های الصاعقه و گردان های سیف الاسلام در این مراسم شرکت کردند.
خاورم ** 387** 1324












19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن