تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804534012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز جهانی قدس یادآور مصائب فلسطینیان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس: روز جهانی قدس یادآور مصائب فلسطینیان است لندن - ایرنا - کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس در بیانیه ای، روز جهانی قدس را یادآور مصائب فلسطینیان دانست و از مسلمانان انگلیس خواست تا با شرکت در راهپیمایی روز قدس، نهایت انزجار خود را علیه جنایت های بی رحمانه رژیم اشغالگر قدس علیه مردم بیگناه فلسطین به نمایش بگذارند.


به گزارش ایرنا، کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس در این بیانیه عنوان کرد: با سایه افکندن اخبار نا آرامی ها در خاورمیانه و شمال آفریقا همچون بحران سوریه، عراق، یمن، مصر و تونس بر مساله اشغال فلسطین، تلاش می شود آخرین حمله ددمنشانه رژیم اسرائیل به نوار غزه بدست فراموشی سپرده شود.
این بیانیه می افزاید: این در حالی است که بسیاری از مناطق مسکونی در نوار غزه تخریب شده باقی مانده است و ساکنین آن مجبور به سکونت در اردوگاه های موقت هستند که در اغلب موارد به دلیل این مشکلات و مسایل دچار آسیب های روانی شده اند.
کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس تصریح کرد: در همین حال آژانس های حقوق بشری نیز از افزایش امراض و بیماری های روانی، بالاخص در میان کودکان در غزه گزارش داده اند.
این بیانیه افزود: نوار غزه اکنون از سوی رژیم اسرائیل محاصر شده و هرگونه تردد برای بسیاری از ساکنان آن تقریبا غیر ممکن شده است؛ این محاصره همچنین با مسدود کردن مرز میان غزه و مصر از سوی رژیم نظامی قاهره نیز پشتیبانی می شود.
کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس با اشاره به اینکه محاصره غزه اقتصاد این منطقه را فلج کرده است ؛ خاطر نشان ساخت: 80 درصد ساکنین غزه به کمک های بشردوستانه خارجی وابسته هستند؛ این در حالی است که بر اساس یک گزارش منتشر شده از سوی بانک جهانی، سطح فقر در این منطقه به 39 درصد می رسد.
این بیانیه با بیان اینکه بر اثر حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در تابستان گذشته ، ‘دست کم یکصد هزار نفر هنوز در غزه آواره هستند و خانه 90 هزار تن دیگر نیازمند بازسازی است’، نوشت: از 3.5 میلیارد دلار درخواست کمک از جامعه جهانی، تنها 27.5 درصد آن یعنی 1 میلیارد دلار تاکنون پرداخت شده است.
این بیانیه همچنین نوشت: قطعی برق در نوار غزه روزانه 18 ساعت طول می کشد که ناشی از کارشکنی های رژیم صهیونیستی در قطع مولدهای برق می باشد.
بیانیه کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس افزود: در همین حال کمبود آب تصفیه شده باعث تشدید بیماری در این منطقه شده که بالمال فشار را بر سیستم بهداشتی وابسته به کمک های بین المللی است افزایش داده است.
این بیانیه با انتقاد از رویکرد ناعادلانه مجامع جهانی در به رسمیت شناختن حقوق فلسطینیان خاطر نشان ساخت: تداوم سرزمین های اشغالی برای مردم فلسطین گران می باشد. آنها بطور معمول هدف بازداشت های خودسرانه و حبس بدون محاکمه قرار می گیرند و گزارش ها نیز حاکی از قتل ها و شکنجه ها ی آنها توسط رژیم صهیونیستی می باشد.
کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس تصریح کرد: در حالی که افکار عمومی جامعه جهانی متوجه سایر موضوعات منطقه ای می باشد، تظاهرات روز جهانی قدس، مصائب جاری فلسطینیان را که ناشی از شکست خودخواسته جامعه جهانی برای پایان بخشیدن به وقایع دلخراش غزه می باشد را دوباره مطرح می سازد.
بیانیه کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس یادآور شد: تنها سال گذشته هزاران نفر در لندن به همراه میلیون ها تن دیگر در سایر نقاط جهان در تظاهرات روز قدس شرکت کردند.
این بیانیه با اشاره به اینکه بار دیگر سفارت آمریکا در لندن به دلیل حمایت های تاثربار واشنگتن از رژیم اسرائیل به عنوان مرکز تجمع معترضین انتخاب شده است، تصریح کرد: واشنگتن به تعهدات مالی، نظامی و سیاسی اش از رژیم اسرائیل ادامه می دهد و مانع تلاش ها برای پیدا کردن راه حلی برای مشکل فلسطین می باشد.
این بیانیه با بیان اینکه سطح حمایت های آمریکا از رژیم اسرائیل غیرعادی است، افزود: از سال 1948 میلادی، واشنگتن دست کم چهل بار از حق وتوی خود در شورای امنیت سازمان ملل متحد برای رد محکومیت های بین المللی علیه رژیم اسرائیل استفاده کرده است.
بیانیه کمیسیون حقوق بشر اسلامی افزود: در حالی که رژیم اسرائیل روزانه 8.5 میلیون دلار از سوی حامیانش کمک نظامی دریافت می کند، هر شهروند آمریکایی چیزی معادل 500 دلار به هر شهروند اسرائیلی به عنوان یارانه می پردازد.
این بیانیه با اشاره به راهپیمایی روز قدس در لندن نوشت: طبق روال هر ساله راهپیمایی روز قدس در لندن در سایر شهر ها و دیگر نقاط جهان نیز به اجرا گذاشته خواهد شد.
اروپام**5**ن**1552



18/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن