تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819498937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه سنندج: روز قدس یادگار امام راحل برای آگاهی دنیا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه سنندج: روز قدس یادگار امام راحل برای آگاهی دنیا است سنندج - ایرنا - امام جمعه سنندج گفت: روز جهانی قدس یادگار حضرت امام خمینی(ره) برای آگاهی دنیا نسبت به جنایات صهیونیستها است لذا حضور پرشکوه مردم ایران در راهپیمایی این روز قابل تقدیر می باشد.


ماموستا عبدالرحمان خدایی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج افزود: ظلم و جنایت صهیونیستها علیه مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین مغایر با احکام و قوانین تمام ادیان و مکاتب اخلاقی است زیرا صهیونیسم به هیچ قانون و قاعده ای معتقد و پایبند نیست.
وی گفت: ملت مسلمان و روزه دار ایران با حضور پرشور در راهپیمایی ضدصهیونیستی خود به دنیا اعلام کردند که هیچگاه ملت مسلمان و مظلوم فلسطین را تنها نمی گذارند.
خطیب جمعه سنندج صهیونیستها را دشمن اسلام و مسلمانان توصیف و بیان کرد: امروز با توطئه استکبار جهانی و صهیونیستها مسلمانان در منطقه به جان هم افتاده اند و با ایجاد گروهک تروریستی داعش به دنبال ضربه زدن به دین اسلام هستند.
وی افزود: صهیونیسم جهانی امروز نظاره گر دعوای بین مسلمین است و با توطئه چینی می خواهند اسلام را نابود کند.
امام جمعه سنندج آزادی قدس شریف را نزدیک دانست و گفت: قدس قلب تپنده جهان اسلام است و آرزوی همه مسلمانان می باشد که قدس از تن اسلام جدا نشود.
ماموستا خدایی از روزه داران خواست برای پیروزی قدس شریف به درگاه پروردگار دعا کنند و از ذات احدیت الهی بخواهند با امداد غیبی خود ملت مظلوم فلسطین را از چنگال صهیونیستها نجات دهد.ک/3
3033/1904/1858



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن