تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805617142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه مامونیه : پیام روز قدس اعلام انزجار از ترور و وحشیگیری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه مامونیه : پیام روز قدس اعلام انزجار از ترور و وحشیگیری است مامونیه- ایرنا- امام جمعه شهر مامونیه گفت: پیام روز قدس اعلام انزجاز از ترور، وحشیگری و اعمال غیر انسانی ایادی استکبار است.


حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی علم الهدی درخطبه های نمازجمعه افزود:راهپیمایی روزجهانی قدس امسال درحالی برگزار شد که خاورمیانه و جهان اسلام درشرایط ویژه ای قراردارند.
وی گفت: بیداری اسلامی درکشورهای اسلامی رخ داده و رژیم صهیونیستی مشاهده کرد که شاهد حذف شدن ازمعادلات سیاسی و اجرایی بسیاری ازکشورها است و ازطرفی گفتمان سازش با اسرائیل محکوم به شکست شده ،اما گفتمان مقاومت مورد پذیرش افکارعمومی قرارگرفته است .
وی اضافه کرد: درچنین فضایی آرمان آزادسازی قدس طرفداران بسیاری پیدا کرده و همین امرباعث شده است که رژیم صهیونیستی دربرابر بیداری اسلامی، گروه های جعلی مانند داعش، القاعده و النصره را ایجاد نماید.
حجت الااسلام علم الهدی اظهار کرد: در زمان ائمه هدی درمقابل شیعه امامان جعلی درست کردند تا اهداف حرکت انبیاء واولیا رابه چالش کشانند.
خطیب جمعه شهرمامونیه در خصوص یمن نیز گفت::جنایات آل سعود در یمن بیش از یک میلیون آواره ،شهید و مجروح به جا گذاشته و آل سعود راباید به خاطر نسل کشی و کودک کشی محاکمه کنند.
وی افزود: مشکل جهان اسلام امروز در دو مساله است که یکی حمایت کمرنگ از فلسطین و دیگری عدم مبارزه قاطع با تروریسم و رژیم صهیونیستی است.
حجت السلام والمسلمین علم الهدی درادامه گفت:ملت ایران ضمن حمایت ازتیم مذاکره کننده، برعایت خطوط قرمز نظام که توسط مقام معظم رهبری تبیین شده نیز تاکید دارد.
وی اضافه کرد: توافقی که باعث عزت و سربلندی ملت و دولت و حفظ دستاوردهای هسته ای انقلاب شود ، مورد تایید مردم ایران است .
*** خطبه های نماز جکعه شهر زاویه
امام جمعه شهر زاویه از توابع زرندیه نیز گفت: ایران در جریان مذاکرات قدرت نرم خود را نشان داد.
حجت السلام حسن باقری درخطبه های این هفته نمازجمعه این شهر گفت: درواقع مذاکرات 1+5 درمعادلات سیاسی آینده ، بسیار اثر دارد.
خطیب جمعه شهرزاویه به 22تیرماه سالروزگشایش نخستین دوره مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: مطابق اصل 107 قانون اساسی پس ازحضرت امام خمینی (ره) تعیین رهبری به عهده خبرگان رهبری قرار گرفت.
حجت الاسلام باقری روزبهزیستی وتامین اجتماعی رابه مسوولان وکارکنان این دو نهادتبریک گفت و اظهار کرد: بهزیستی به عنوان متولی معلولان جامعه ،نگاه دلسوزانه به این قشرداشته باشند و آنچه را که در توان دارد درخدمتگذاری به این عزیزان دریغ نکند
وی در بخش پایانی سخنانش به جنگ 33روزه مقاومت لبنان با رژیم تجاوزگر صهیونیسم در سال 2006میلادی و 21 تیرماه سالروز سرکوب خونین قیام علیه کشف حجاب در مسجد گوهرشاد درسال1314هجری شمسی اشاره کرد.

***خطبه های نماز جمعه شهر پرندک
امام جمعه شهر پرندک نیز گفت: اتحاد جهان اسلام در روز قدس پیام عکس العمل مجتمع جهانی در برابر جنابات اسراییل دارد.
حجت الاسلام سیدمحمدی درخطبه های نمازجمعه افزود:سردمداران حقوق بشر و مجامع بین المللی و دولت های غربی باسکوت خوددربرابرجنایات رژیم صهیونیستی واشغالگرقدس، به این رژیم چراغ سبز نشان داده اند.
وی گفت: با توجه به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و شهادت بیش از 600 کودک درمدت 51روز، ولیکن حضورگسترده و با شکوه مردم درراهپیمایی روزقدس ،خشم ونفرت گسترده ملت های مسلمان وآزادیخواه جهان ازاقدامات ددمنشانه و وحشی این رژیم جعلی وغاصب رابه خوبی نمایان کرد.
امام جمعه شهرپرندک در ادامه گفت: حضورگسترده و باشکوه مردم سراسر جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس ضربه مهلکی برپیکرحامیان دروغین حقوف بشرمحسوب می شود.
وی گفت: روزقدس یکی ازماندگارترین یادگاری های ارزشمند امام راحل و از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که ملت آزادیخواه جهان به تأسی ازآن حمایت خود را از امت مظلوم فلسطین اعلام می کنند و بنا به فرامین مقام معظم رهبری ،روز قدس مساله اول جهان اسلام بوده و حضور مردم دراین صحنه موجب دلگرمی ملت فلسطین وذلت اسراییل وحامیان می شود.
مردم روزه دار شهرهای زاویه، پرندک و مامونیه از توابع زرندیه با شرکت گسترده در راه پیمایی روز قدس نیز، جنایات استکبار جهانی و اسراییل را محکوم کردند.
6013/6012



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن