تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819652364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر فرهنگ 15 اثر تازه مرکز فرهنگ و معارف قرآنی را رونمایی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: وزیر فرهنگ 15 اثر تازه مرکز فرهنگ و معارف قرآنی را رونمایی کرد
15 اثر تازه مرکز فرهنگ و معارف قرآنی با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم رونمایی شد.
آفتاب : در مراسم رونمایی آثار قرآنی که از ماه رمضان سال گذشته تا ماه رمضان سال جاری تولید شده علاوه بر وزیر ارشاد ، حجج الاسلام محمدصادق یوسفی مقدم مدیر مرکز فرهنگ و معارف قرآنی، نجف لک زائی رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، علی نیکبخت مسوول سایت مرکز فرهنگ و معارف قرآنی نیز حضور داشتند.


به گزارش ایرنا، در این مراسم حجت الاسلام محمدصادق یوسفی مقدم، گفت: نمایشگاه قرآن هر سال باید دربردارنده محصولات جدیدی برای معرفی و عرضه به علاقه مندان علوم و معارف قرآنی باشد و این امر پویایی و نشاط نمایشگاه را در پی خواهد داشت. 


وی افزود: این مرکز در پی حمایت های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و پژوهشگاه علوم و معارف اسلامی، توانسته پیشرفت خوبی در زمینه ارائه آثار و محصولات قرآنی با پشتوانه تحقیقی و پژوهشی داشته باشد؛ 13 عنوان در 15 جلد از این آثار در این مراسم رونمایی می شود.


حجت الاسلام یوسفی مقدم نیز با معرفی برخی از این آثار تصریح کرد: سایت ترجمه قرآنی به عنوان نخستین سایت تخصصی و پژوهشی فعالیت خود را آغاز کرده است؛ این سایت پایگاهی تخصصی برای قرآن پژوهان محسوب می شود و در سال آینده پایگاه تخصصی تفسیر قرآن نیز طراحی و ارائه خواهد شد.


وی در ادامه با معرفی کتاب های تازه انتشار یافته در این بخش اظهارداشت: 15 اثر جدید در نمایشگاه بین المللی قرآن ارائه شده است، کتاب های نظریه وحدت موضوعی سوره های قرآن(نگرش ها و چالش ها)، تربیت اخلاقی با نگاه قرآنی و تربیت عقلانی از منظر قرآن، از جمله این آثار است. 


به گفته یوسفی مقدم، جلد 12 و 13 دائرة المعارف قرآن کریم، سیمای ابرار در قرآن، سیری در اسرار فرشتگان، آیات الاحکام، سیره پیامبر در برابر مخالفان از زبان قرآن، امامت، امامیه و اهل سنت، جلد هشتم تفسیر آموزشی، شواهد قرآنی برخی مضامین حکمت متعالیه، علوم قرآن در احادیث اهل بیت(ع) و فرهنگ نامه تحلیلی وجوه و نظایر در قرآن از دیگر آثار ارائه شده این مرکز در نمایشگاه قرآن است.


بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم چهارم تیرماه در باغ موزه دفاع مقدس فعالیت خود را آغاز کرد و تا 23 همین ماه میزبان عموم قرآن دوستان است .






تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن