تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820239300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به ازای هر شش ازدواج یک مورد طلاق در زنجان ثبت می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: به ازای هر شش ازدواج یک مورد طلاق در زنجان ثبت می شود زنجان - ایرنا - معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان زنجان گفت: به ازای هر شش ازدواج در این استان، یک طلاق ثبت می شود که این میزان در سطح کشور به ازای هر چهار ازدواج یک طلاق است.


مهدی ژاله چیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سه ماهه نخست امسال سه هزار و 328 مورد ازدواج در این استان به ثبت رسیده است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته دو هزار و 512 مورد بود.
وی یادآورشد: ازدواج های به ثبت رسیده در سه ماهه امسال نسبت به سه ماهه سال گذشته 32 درصد افزایش را نشان می دهد.
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان زنجان، از افزایش ولادت نوزادان پسر در سه ماهه امسال خبرداد و گفت: در این مدت ولادت پسران 52درصد و دختران 48 درصد بوده است.
ژاله چیان خاطرنشان کرد: در این مدت از سال، فاطمه و ابوالفضل در صدر نام های نوزادان زنجانی قرار گرفتند.
وی، فاطمه، زهرا، نازنین زهرا، ابوالفضل، امیرعلی، امیرعباس را از جمله نام هایی بیان کرد که در استان زنجان در صدر قرار دارند.
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان زنجان گفت: سه ماهه نخست امسال، پنج هزار و 339 نوازد چشم به جهان گشوده اند که این رقم در مدت مشابه آن چهارهزار و 794 نوزاد بود.
ژاله چیان افزود: ولادت های امسال 11.37 درصد افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه سه ماهه نخست امسال آمار فوتی ها در این استان دو درصد کاهش یافته است، اظهارکرد: در این مدت از سال یک هزارو 301 مورد واقعه فوت به ثبت رسیده است که این رقم در مدت مشابه آن یک هزار و 337 واقعه بود.
ژاله چیان با تاکید بر اینکه در سه ماهه نخست امسال سه هزار و 765 کارت هوشمند ملی صادر شده است، افزود: در زمان حاضر فقط اثر انگشت، کدپستی و امضای دیجیتال بر روی این کارت ها تعبیه شده است.
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان زنجان گفت: زمانی که اکثر افراد کارت هوشمند ملی دریافت کنند و ارایه خدمات از طریق این کارت ها انجام شود، کارت سلامت، انتخابات، یارانه و بانکی بر روی آن تعبیه خواهد شد.
ژاله چیان، افزایش امنیت، به حداقل رساندن جعل هویت، به روز رسانی و تکمیل اطلاعات مرکز داده سازمان ثبت احوال، افزایش قدرت کشور برای مدیریت بحران و ایجاد بستر برای استفاده گسترده از امضای دیجیتال رااز اهداف صدور کارت هوشمند ملی بیان کرد.
7325/6085



18/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن