تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798447443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رتبه هفتم اردبيل در فعاليت ستاد خدمات سفر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ تير ۱۳۹۴ (۰:۱۶ق.ظ)
رتبه هفتم اردبيل در فعاليت ستاد خدمات سفر موج - مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان اردبيل از کسب رتبه هفتم ستاد اجرايي خدمات سفر استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، کريم حاجي زاده در دومين جلسه ستاد اجرايي خدمات سفر استان که با حضور اعضاي ستاد در محل فرمانداري شهرستان مشگين شهر برگزار شد، گفت: بر اساس رتبه بندي وزارت کشور، استان اردبيل از بين 31 استان کشور از نظر ستاد اجرايي خدمات سفر بالاتر از استان‌هاي اصفهان، فارس، تهران، البرز و يزد قرار گرفته است.
وي به ضرورت ارتقاي صنعت گردشگري به وسيله توسعه برنامه‌هاي فرهنگي و تبليغاتي تأکيد کرد و افزود: استان‌هاي قرارگرفته در رده‌هاي اول تا سوم اين رتبه بندي از جمله استان‌هاي شاخص کشور با پشتيباني فعالان بخش خصوصي و دولتي هستند که مجموعه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان را در عرصه تبليغات و حوزه تنوع خدمات‌رساني همراهي کرده‌اند.
معاون گردشگري استان نيز در اين جلسه با اشاره به حجم انبوه ورود مسافران و گردشگران به استان به ويژه شهر سرعين در تعطيلات عيد فطر سال گذشته، افزود: باتوجه به نزديک شدن تعطيلات عيد فطر پيش بيني مي‌شود با جمع کثيري از مسافران در مشگين شهر مواجه شويم که در اين راستا تمهيدات لازم انجام شده و توسط دستگاه‌هاي اجرايي عضو ستادخدمات سفر پيگيري مي‌شود.
قادر تقي زاده به برگزاري نخستين ستاد اجرايي خدمات سفر استان در سال 94 با حضور مرتضي رحماني موحد معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي در محل استانداري اردبيل با حضور اعضاي اين ستاد اشاره کرد و يادآور شد: علاوه بر برگزاري ستاد شهرستاني در سرعين و پيش بيني يک سري از مصوبات در رابطه با ارائه خدمات بهينه براي گردشگران در تابستان، سومين جلسه ستاد استاني نيز فردا سه شنبه 16 تير ماه در محل فرمانداري شهر اردبيل برگزار مي‌شود.
وي به ضرورت تشکيل کميته‌هاي 9 گانه ستاد اجرايي خدمات سفر در مرکز استان و شهرستان‌ها تأکيد کرد و افزود: طرح تابستانه "ارتقاء خدمات گردشگري ستاد اجرايي خدمات سفر" را براي 18 دستگاه اجرايي و فرمانداران شهرستان‌هاي 10 گانه استان به عنوان رؤساي اين ستاد ابلاغ کرده‌ايم.

در ادامه اين جلسه استاندار اردبيل اظهار داشت: با توجه به پيش بيني‌هاي صورت گرفته، استان اردبيل ميزبان هزاران مسافر و گردشگر در ايام تعطيل خواهد بود و ارائه خدمات مناسب سفر به جمع کثير مسافران از اهميت بالايي برخوردار است و تمام دستگاه‌هاي اجرايي بايد با تمام نيرو در جهت ارائه سرويس به مسافران از آمادگي لازم برخوردار باشند.
مجيدخدابخش، استان اردبيل را با داشتن قابليت‌ها و ظرفيت‌هاي بسيار يکي از پرجاذبه‌ترين استان‌ها در بخش گردشگري و اکوتوريسم در کشور معرفي کرد و افزود: اميد مي‌رود اين استان با بهره‌مندي از آثار تاريخي گران بهايي چون بقعه شيخ صفي الدين اردبيلي، بفعه شيخ حيدر در مشگين شهر، انواع مناظر بکر و ديدني در دامنه سبلان و منابع عظيم آب‌هاي گرم معدني و برند گردشگري پل معلق در آينده‌اي نزديک به عنوان استاني با رتبه برتر گردشگري در کشور مطرح شود.
رئيس ستاد اجرايي خدمات سفر استان تأکيد کرد: در زمينه ارائه خدمات به مسافران بايد توجه به سرويس‌هاي بهداشتي، پارکينگ خودروها، اقامتگاه‌هاي موقتي، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها، نظارت بر نرخ کالاها، نصب تابلوهاي هشدار دهنده در جاده‌هاي بين شهري، اسکان پايگاه‌هاي هلال احمر در جاده‌ها و آمبولانس و خدمات اورژانسي و رسيدگي و نظارت بر بهداشت آب‌هاي گرم معدني در اولويت‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي عضو ستاد در سراسر استان به ويژه شهر سرعين و مشگين شهر باشد.
وي ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران را به عنوان يکي از راه‌هاي مناسب تبليغ گردشگري استان داراي اهميت دانست و افزود: با کسب رضايتمندي مسافران از خدمات سفر، شاهد تداوم مراجعه مسافران و تبليغ مؤثر و بيشتري در زمينه گردشگري به اين استان خواهيم بود و در پي آن افزايش گردشگر، سبب رشد اقتصادي و بهبود معيشتي مردم استان خواهد شد.
خدابخش با بيان اينکه با راه اندازي بزرگ‌ترين مجموعه و برند گردشگري در مشگين شهر، شاهد ورود هزاران گردشگر در تعطيلات عيد فطر و تابستان در سطح استان اردبيل و اين شهرستان خواهيم بود، بيان داشت: در سال اخير راه اندازي اين پل باعث غرور گردشگري در سطح استان اردبيل شده است.
وي دانش پل معلق را خاص متخصصان ايراني معرفي کرد که در سراسر کشور به عنوان يک غرور ملي از آن ياد مي‌شود و بايد در کنار بهره مندي از جذابيت‌هاي اين پل در زمينه جذب گردشگر از قابليت‌هاي آثار تاريخي اين شهرستان نيز غافل نشد و در اين زمينه نيز بايد با اطلاع رساني اداره ميراث فرهنگي و شهرداري در راستاي معرفي بيش از پيش پيشينه تاريخي اين شهرستان به گردشگران و مسافران گام‌هاي مثبت و اساسي برداشت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن