تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798664853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترور نخبگان علمی از زبونی دشمن در برابر قدرت علمی ایران حکایت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ترور نخبگان علمی از زبونی دشمن در برابر قدرت علمی ایران حکایت دارد اراک- ایرنا- مشاور رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس کشور گفت: ترور دانشمندان و نخبگان هسته ای از زبونی و ناتوانی دشمن در مقابله با توان علمی بالای ایران حکایت دارد.


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی ناحیه کمیجان سردار داود غیاثی راد در یادواره شهدای گمنام و 55 شهید کمیجان افزود: مبارزه و جهاد علمی در ادامه با مبارزه دفاع مقدس است و امروز دشمنان از جهاد علمی در کشور به شدت هراس دارند.
وی ادامه داد: کشور در عرصه علم و دانش در زمینه سلول های بنیادی، دانش هسته ای، نانو و بیو تکنولوژی در خاورمیانه و جهان از رتبه و جایگاه بالایی برخوردار است که این مهم به خاری در چشم دشمنان تبدیل شده است که چشم دیدن آن را ندارند.
مشاور رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس کشور بیان کرد: مبارزه با استکبار و ظلم مقطعی نیست و تا برقراری حکومت جهانی امام زمان (عج) ادامه دارد.
سردار غیاثی راد خاطر نشان کرد: : نظام ولایت فقیه توانایی و شایستگی اداره جهان را دارد و باید زمینه ساز ظهور و برقراری حکومت الهی و امام زمان(عج) باشد.
وی با یادآوری دوران دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس حلقه ای از مبارزات حق علیه باطل بود و امروز اگر کشور به اقتداری دست یافته است، به واسطه شهدایی است که در دوران دفاع مقدس تا پای جان ایستادگی کرده و کشور را به این درجه از عظمت و افتخار رسانده اند.
مشاور رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس کشور اظهار کرد: امروز همه سران کشورهای قدرتمند جهان برای مذاکره با ایران به پای میز مذاکره آمده اند و این قدرت نرم به برکت ولایت فقیه و خون شهداست.
سردار غیاثی راد به عاقبت صدام حسین رییس جمهور عراق را یادآور شد و اقدامات امروز عربستان را در یمن شبیه صدام دانست و گفت: عاقبت زیاده خواهی عربستان نابودی است.
امام جمعه شهر کمیجان در این آیین گفت: کوچک شمردن همت، ناپختگی و کم تحرکی و ضعف در تصمیم گیری مهمترین عواملی هستند که انسان را از بلند همتی و پرواز باز می دارد.
حجت الاسلام علی مقدسی پور با یادآوری همت بلند امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی افزود: امام راحل با اتکا به خداوند متعال و نیروی عظیم مردم در برابر تمام زورگویان جهاد ایستاد و این نظام را بر پایه اسلام، بنیان نهاد.
وی ادامه داد: شهیدان انقلاب اسلامی نیز در راه حق و برای حفظ دین از جان و مال خود گذشتند و عزت، آسایش و آرامش را برای مردم مسلمان ایران اسلامی به ارمغان آوردند.
سردار داود غیاثی راد در این سفر به همراه مسوولان شهرکمیجان با خانواده شهید محمد تجلی از شهدا عملیات مرصاد و شهید حیدر غریبی از شهدای گیلان غرب دیدار و تجلیل کرد.
یادواره شهدای گمنام و 55 شهید شهر کمیجان با حضور نیروهای انتظامی و نظامی، خانواده شهدا و جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس و مسوولان دستگاه های اجرای در حسینیه امام خمینی (ره) شهر کمیجان برگزار شد.ک/1
1955/6013/












16/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن