تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812952520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد رییس شورای شهرستان از شورای شهر محمود آباد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: انتقاد رییس شورای شهرستان از شورای شهر محمود آباد ساری - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهرستان محمودآباد از عملکرد شورای اسلامی شهر محمودآباد انتقاد کرد.


اصغر رضاپور روز دوشنبه با تقدیر ازهمکاری شورای اسلامی شهر سرخرود در ارسال به موقع صورتجلسات به دبیرخانه شورای اسلامی شهرستان گفت: شورای اسلامی شهر محمودآباد هیچگونه همکاری با شورای اسلامی شهرستان نداشته و تا به حال هیچ صورتجلسه ای از شورای شهر محمودآباد ارسال نشده و حتی رئیس شورا در جلسات شورای شهرستان همواره غایب بوده است.
وی با اشاره به برگزاری نشست های ماهانه شورای اسلامی شهرستان گفت: پیگیری مشکلات عمومی مردم روستاهای بخش سرخرود و مرکزی از مهمترین دستور کار جلسات این شورا می باشد که با حضور مدیران ادارات شهرستان برگزار می شود.
رضاپور حضور در روستاهای شهرستان محمودآباد به همراه فرماندار و بخشداران و مدیران ادارات را مهم و ضروری عنوان کرد و گفت : تاکنون در قالب دیدار مردمی در 30 روستا با حضور سایر اعضای شورای اسلامی شهرستان حضور یافته ایم.
رئیس شورای اسلامی شهرستان محمودآباد با اشاره به نقش نظارتی این شورا بر عملکرد مدیران ادارات شهرستان گفت: پیگیری و حل مطالبات و مشکلات مردم از وظایف ذاتی این شورا می باشد که در صورت کوتاهی و قصور مدیران به نماینده عالی دولت در شهرستان گزارش داده می شود.
وی با قدردانی از حمایت ها و همکاری فرماندار محمودآباد و بخشداران مرکزی و سرخرود در رفع مشکلات مردم و تامین زیرساختهای اساسی توسعه شهرستان محمودآباد گفت: از سوی شورای اسلامی شهرستان تاکنون 200 میلیون ریال برای کمک به نهادهای حمایتی و خیریه مساعدت شده است.ک/1
6097



15/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن