تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798385586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد از مکان ترمینال خرم آباد/ لزوم بازدید اعضای شورای شهر از ترمینالهای ایران


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


انتقاد از مکان ترمینال خرم آباد/ لزوم بازدید اعضای شورای شهر از ترمینالهای ایران استان‌ها > لرستان - به گزارش خبرآنلاین،مدیر کل حمل و نقل پایانه های استان لرستان با انتقاد از مکان نامناسب ترمینال خرم آباد گفت: ترمینالی که در شرق خرم آباد در حال احداث است مکان خوبی ندارد و برای مسافران جای مناسبی نیست.

حسن رحماني  در نشست خبري با خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه ترمينالي که در شرق خرم آباد در حال احداث است مکان خوبي ندارد و براي مسافران جاي مناسبي نيست.
وي افزود: تا کنون جلسه اي مشترکي بين اداره کل پايانه ها با اعضاي شوراي شهر خرم آباد در خصوص ترمينال برگزار نشده است، تنها يک جلسه با استاندار در اين زمينه برگزار شد.
وي ادامه داد: از شوراي شهر خرم آباد انتظار داشتم که در اين زمينه جلساتي اداره کل پايانه هاي استان برگزار کند.
وي با اشاره به مشکلات موجود بر سر راه اين ترمينال افزود: توصيه مي کنم اعضاي شوراي شهر بروند و از پايانه هاي مسافربري شهرهاي بزرگي نظير شيراز، اصفهان، مشهد و... بازديد کنند، هزينه اسکان و بازيد از ترمينال ها هم را تقبل مي کنم.
مدير کل پايانه هاي استان لرستان در ادامه گفت: به نظر من تپه کهريز و شهرک قاضي بهترين مکان براي ساخت پايانه مسافربري شهرخرم آباد بود؛ چراکه در مسير اصلي قرار داشت و دسترسي مسافران هم آسان تر بود.
وي با بيان اين که اين ترمينال يک مسير فرعي براي تاکسي ها ست و از جاده اصلي دور است، گفت: درب ورودي اين ترمينال جاي مناسبي ساخته نشده است و بايد برگردد و اين کار هم غير ممکن است.
مدير کل پايانه هاي لرستان افزود: متأسفانه کمبود مطالعات کارشناسي لازم براي ساخت اين ترمينال در آينده مردم را با مشکلات عديده‌اي مواجه مي کند..
وي در ادامه از جمع آوري تابلوهاي تبليغاتي و اختصاصي غير مجاز از حاشيه جاده هاي استان خبر داد و گفت: اين طرح در راستاي تأمين ايمني و نگهداري از جاده ها و ضرورت ساماندهي راه ها اجرا شده است که در سال گذشته 500 تابلو حذف شد و اين روند در سال جاري هم ادامه دارد.
وي در ادامه با اشاره به اين که در سه ماهه نخست امسال 877 هزار و 484 نفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومي استان جا به جا شده اند، گفت: در سه ماهه نخست سال گذشته يک ميليون و 127 هزار و 280 مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومي استان جابجا شده اند که استقبال از ناوگان حمل و نقل عمومي در لرستان 28 با درصد کاهش کاهش يافت.
وي اضافه کرد: همچنين در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته پانزده درصد کاهش حمل بار در استان داشته‌ايم که علت آن رکود بخش توليد و کشاورزي است.
وي ادامه داد: در سه ماهه اول سال گذشته ۸۵ هزار و ۶۵۷ فقره بارنامه صادر شده و يک ميليون و ۱۶۶ هزار و ۲۲۹ تن بار جابجا شده است.
مديرکل حمل و نقل و پايانه هاي استان لرستان با بيان اين که در سه ماهه اول امسال ۷۴ هزار و ۹۲۸ فقره بارنامه صادر شده است، گفت: همچنين در اين مدت يک ميليون و ۱۲ هزار و ۲۴۴ تن بار جا به جا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۱۵.۲ درصدي مواجه بوده است.
وي با اشاره به افزايش 13 درصدي ميانگين سرعت در جاده‌هاي لرستان در سه ماه نخست امسال، گفت: در سه ماهه نخست 94 نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزايش 6 درصدي تصادفات در لرستان را شاهد بوده‌ايم -



چهارشنبه 10 تیر 1394 - 07:21:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن