تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820569509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شروع «حمايت از هيچ» از ماه مهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ تير ۱۳۹۴ (۱۵:۲۲ب.ظ)
شروع «حمايت از هيچ» از ماه مهر موج- نازنين فراهاني براي بازي در فيلم ويدئويي «نت» تمرين ويولن سل مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، نازنين فراهاني قرار است در فيلم ويدئويي «نت» به کارگرداني عباس مراديان بازي کند، پروژه اي که متن آن به قلم پيمان عباسي نوشته شده است.
گفتني است؛ فيلم‌برداري اين فيلم از آخرين روزهاي ماه مبارک رمضان يا پس از عيد فطر آغاز مي‌شود
فراهاني دراين کار اين گونه توضيح داد: دل مشغولي اين روزهاي من ياد گرفتن نوازندگي ويولون سل است. براي آشنايي با اين هنر يک استاد راهنما گرفته‌ام و در حال حاضر مشغول يادگيري هستم. من تنها دو هفته وقت دارم تا به آمادگي لازم دست پيدا کنم. از اين که بازي‌ام هنگام کار با ابزار موسيقي مصنوعي جلوه کند بيزام و همه تلاشم را به خرج مي‌دهم تا کار خوبي ارائه دهم.
وي درباره داستان «نت» توضيح داد: اين فيلم درباره شخصي است که يک گروه موسيقي دارد. او مجوز فعاليت ندارد و به همين دليل سال‌ها قبل مهاجرت کرده است. داستان از جايي شروع مي‌شود که او بر مي‌گردد و مي‌خواهد دوباره کار کند. کاراکتري که من آن را بازي مي‌کنم يکي از اعضاي اين گروه موسيقي است.
آشنايي با سازهاي مختلف، مسووليتي است که همه بازيگران اين پروژه با آن روبرو هستند و در حال حاضر تنها دو نفر از کل گروه هستند که قبل از بازيگر بودن نوازنده هستند.
بنابراين اين روزها همه در حال انجام تمرين خودمان هستيم. «نت» در تهران کليد مي‌خورد و به گمانم ۳۵ جلسه فيلم‌برداري خواهد داشت.
فراهاني درباره ديگر فعاليت‌هاي خود اضافه کرد: مهر ماه امسال فيلم سينمايي «حمايت از هيچ» به کارگرداني پويا پارسا مقام کليد مي‌خورد که من در آن بازي دارم. همچنين، قرار است بعد از اين که فيلم‌برداري «نت» به پايان رسيد تمرين براي يک اثر نمايشي آغاز شود.
غلامرضا ياري کارگرداني اين اثر را بر عهده دارد و متن آن بر اساس کتاب «کلفت‌ها» اثر ژان ژنه نوشته شده است. اين نمايش با هدف اجراي عمومي در تهران آماده مي‌شود.
اين بازيگر گفت: چند شب قبل نمايش «چشم در برابر چشم» به کارگرداني نازنين سهامي‌زاده را تماشا کردم. اين نمايش بر اساس زندگي آمنه بهرامي (قرباني اسيدپاشي) نوشته شده به قدري قوت داشت که مرا به گريه انداخت.
دوست داشتم اين نمايش در يک سالن بزرگ‌تر و با تعداد بيشتري از تماشاگران روي صحنه برود. «چشم در برابر چشم» از واقعيت دردناکي صحبت مي‌کند اما من از همه مخاطبان تقاضا مي‌کنم به تماشاي اين اثر که سود آن نيز براي درمان خانم بهرامي استفاده مي‌شود، بنشينند.
نازنين فراهاني در فيلم‌هاي سينمايي «نزديک‌تر»، «طعم شيرين خيال»، «موقت»، «وقتي همه خواب بودند» و… بازي کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن