تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819854082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه آثار خط ناخنی و نستعلیق


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اخبار کوتاه تجسمی؛ نمایشگاه آثار خط ناخنی و نستعلیق تهران-ایرنا- نمایشگاهی از آثار خط ناخنی و نستعلیق ناصر جواهرپور با عنوان شاخه طوبی در نگارخانه اندیشه برپا شد.


به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا، در این نمایشگاه آثاری با موضوعاتی چون امام حسین(ع)، عاشورا، حضرت زینب (س) و پیامبر اکرم (ص) در معرض نمایش گذاشته شد.
ناصر جواهرپور به شیوه نستعلیق خلق اثر کرده، تزیین تعدادی از آثار خود را نیز انجام داده و در کنار تابلوهای نستعلیق، تعدادی از تابلو های وی به صورت خط ناخنی کار شده است.
به گزارش روابط عمومی گالری اندیشه، نمایشگاه خوشنویسی شاخه طوبی از روز شنبه 13تیرماه افتتاح و به مدت دو هفته از ساعت 9 صبح تا 19 در معرض دید عموم قرار دارد.
علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به فرهنگ سرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی مراجعه کنند.

** نمایشگاه گروهی 110 هنرمند
نمایشگاه گروهی آثار 110 هنرمند در رشته های مختلف هنرهای تجسمی در گالری هفت ثمر برپا شد.
دراین نمایشگاه آثار طراحی، نقاشی، مجسمه، عکس و چاپ دستی 110 هنرمند در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
به گزارش روابط عمومی گالری هفت ثمر، هنرمندانی که در مدت 22 سال فعالیت گالری هفت ثمر بوده اند در این رویداد اثر دارند. این نمایشگاه گروهی اولین بار است که برگزار می شود و در طول برگزاری، آثار جایگزین یکدیگر می شوند تا کارهای 110 هنرمند دیده شود.
همایون سلیمی، امیرعلی گلریز، شهلا حبیبی، فرزاد امامی، زهرا رسول زاده ثمین، مهشید رحیم تبریزی، علی خسروی، ادنا میرزاخانیان، پرناز مهماندوست، آناهیتا ذابحی، حسین علی ذابحی، بهناز نعمتی، مهرزاد سطوت، شهره امیراحمدی، بهار حمزه پور، احمد مرشدلو، نیلوفر کسبی، حمیده حجار، علیرضا بزرگ، صدف حسامیان، هایده زرین بال، آذین راد و چند هنرمند دیگر در این نمایشگاه اثر دارند.
نمایشگاه گروهی دوستان هفت ثمر از 5 تا 31 تیرماه در این گالری به نشانی خیابان مطهری ،خیابان کوه نور، میزبان علاقه مندان به هنر است.

** نمایشگاه نقاشی صورت و دست ها در گالری آزاد
نمایشگاه نقاشی اثر شیرین اتحادیه هنرمند نقاش، با محوریت صورت و دست زن ها در گالری آزاد به نمایش گذاشته شد.
در این نمایشگاه 9 اثر از این هنرمند در ابعاد یک و نیم در یک و نیم متر به نمایش درآمده است. تابلوهایی که صورت و دست زنان در آنها حرف های بسیاری برای گفتن دارند.
شیرین اتحادیه پیش از این نیز روی سوژه زن و دست ها تمرکز کرده بود. کارهای این نمایشگاه از دل مجموعه زنان خواننده سیاه پوست بیرون آمده است.
این نمایشگاه از 7 تیر ماه آغاز به کار کرده و تا پایان تیر ماه برپا است علاقه مندان می توانند برای بازدید از این آثار به نگارخانه آزاد، واقع در خیابان طالقانی، مراجعه کنند.
فراهنگ**9338**1027



15/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن