تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797986515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویژه نامه اصول فکری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری منتشر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ویژه نامه اصول فکری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری منتشر می شود تهران - ایرنا - بنیاد اندیشه اسلامی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شماره های آینده نشریات «الوحده»، «اکو آو اسلام» و «لومساژ» خود را به انتشار ویژه نامه «اصول فکری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری» اخنصاص داده است.


به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا، احمد نثاری اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنان خود در بیست وششمین سالگرد ارتحال امام (ره) محورهایی را تحت عنوان تبیین شخصیت و جایگاه امام (ره) مشخص کردند و نسبت به نحله هایی که در خصوص ابعاد شخصیتی امام (ره) سخنانی غیر واقعی طرح می کنند، هشدار دادند.
وی افزود: مقام معظم رهبری همچنین نسبت به اینکه برخی بخواهند دیدگاه امام (ره) را مثلاً به لیبرال دمو کراسی سوق دهند، احساس خطر کردند و خواستار آن شدند تا دستگاه های فرهنگی دیدگاه های حقیقی امام (ره) را تبیین و مطرح کنند.
نثاری گفت: بنابراین در این چارچوب تلاش کرده ایم با انتشار این ویژه نامه دیدگاه های نظری و فکری امام (ره) راجع به انقلاب، حکومت و نظام و جمهوری اسلامی را تبیین کنیم. انتشار این ویژه نامه می تواند موجب آشنایی بیشتر مخاطبان خارجی با آرمان های انقلاب، شود.
وی اظهار کرد: این ویژه نامه در قالب گفت وگو، یادداشت و مقاله در نشریات «الوحده» (عربی)، «اکو آو اسلام» (انگلیسی) و «لومساژ» (فرانسه) منتشر خواهد شد و ترجمه مطالب به زبان اردو نیز در حال انجام است.
براساس گزارش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مدیرعامل بنیاد اندیشه اسلامی ادامه داد: سرفصل ها و محورهای نه گانه این ویژه نامه عبارتند از: ماهیت و چارچوب نظری انقلاب اسلامی، منظومه فکری امام خمینی (ره)، دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درباره نظام لیبرال دموکراسی و آینده آن، مهم ترین چالش های اصلی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در داخل و خارج از کشور، ارزیابی تأثیر انقلاب اسلامی بر نهضت های مقاومت، نقش و جایگاه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در مدیریت بحران ها، زمینه های رشد و تکامل امت واحده، اصول فکری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در مسیر تکاملی انقلاب اسلامی و همچنین خاورمیانه جدید و جایگاه ایران.
نثاری در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه این بنیاد برای تهیه مطالب نشریات بین المللی خود از نویسندگان و اندیشمندان کشورهای هدف بهره می برد، گفت: بیش از 60 درصد از نویسندگان ما از اندیشمندان خارج از کشور انتخاب می شوند که تجربه موفقی است و به همین دلیل مجلات ما می توانند در جامعه هدف به زبان آن جامعه تعیین مسأله کنند و حرف بزنند و تأثیر بگذارند. در کنار آنها تعدادی از اندیشمندان داخلی هم که دارای نگاه بین المللی هستند، مقالات نشریات بنیاد اندیشه اسلامی را تهیه می کنند.
فراهنگ ** 1003**1601**



15/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن