تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798967954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با امضای 5 عضو شورای شهر کرج طرح سوال از ترکاشوند در دستور کار قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


با امضای 5 عضو شورای شهر کرج طرح سوال از ترکاشوند در دستور کار قرار گرفت استان‌ها > البرز - طرح سوال از شهردار کرج با امضای ۵ تن از اعضای شورای شهر کرج در دستور کار شورا قرار گرفت.

به گزارش تسنیم از کرج، رئیس شورای شهر کرج در جلسه علنی شورا نامه‌ای با امضای 5 نفر از اعضای شورا شامل میرابراهیم صدیق، سعید مصطفایی، فاطمه آجرلو، مریم قهرمانی و بهنام محمودی قرائت کرد که مقرر شد سوالاتی از شهردار کرج پرسیده شود.
محمود دادگو با اشاره به موضوع سوالات اظهار داشت: با توجه به سال همدلی و همزبانی نداشتن ملاقات مردمی، عدم حضور در جلسات شورا به صورت مرتب و عدم پاسخگویی، عدم پیگیری تاسیس و گسترش پارکینگ‌های طبقاتی و استفاده نکردن درآمد حاصل از جرائم پارکینگ در کمیسیون ماده 100 از جمله موارد مطرح شده برای طرح سوال شهردار کرج است.
وی افزود: عدم جذب مشارکت‌های مردمی در سرمایه‌گذاری، عدم رعایت تخصص در عزل و نصب‌ها، عدم رعایت موازین در مورد قطار شهری و عدم اجرای دولت الکترونیک نیز از دیگر موارد برای سوال از شهردار محسوب می‌شود.
مریم قهرمانی صارم با بیان اینکه بحث جرایم 1.5 درصد عوارض دیرکرد شهرداری مربوط به 2 هفته نیست و یک سال و نیم است که منتظر آئین‌نامه هستیم، گفت: عدم پرداخت‌های هماهنگ در میان پرسنل و نیروهای امانی در شهرداری کرج بیداد می‌کند و در یک اتاق با 6 پرسنل، 6 نوع متفاوت حقوق دریافت می‌کنند.
عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه این امر نیازمند آئین‌نامه و دستورالعملی برای ساماندهی است، خاطرنشان کرد: ما در شورا تنها به تکرار مکررات می‌پردازیم چراکه بحث پارکومتر‌ها و ساماندهی پارکینگ‌های حاشیه‌ای، درآمدی که در ماده 100 از محل کسری پارکینگ حاصل شده و یک پارکینگ در سال جاری خدمات می‌دهد بی پاسخ باقی‌مانده است.
وی بیان کرد: پارکینگ گوهردشت توسط امام‌جمعه کرج پیگیری شد اما هیچ پاسخی برای عدم بهره‌برداری از آن داده نشده است.
قهرمانی صارم اظهار داشت: تحقیق و تفحص در مورد بازار میادین و سایر موضوعات، از مواردی است که هیچ‌یک به نتیجه نرسیده است و موضوع جدیدی وجود ندارد.
وی با بیان اینکه در تهران اجرایی نشدن مصوبات به صورت هفتگی پیگیری می‌شود، گفت: مسئول مصوبات شورا چه کسی است؟ وقتی مصوبات اجرا نمی‌شود و در صورتی که کارآیی مناسب در طول چند سال اخیر نداشته‌اند باید تعویض شوند چراکه این‌ افراد حلقه اتصال میان شورا و شهرداری هستند.
دادگو رئیس شورای اسلامی شهر کرج نیز ضمن اعلام موافقت با مسائل مطرح شده توسط قهرمانی، تصریح کرد: برخی مسائل از چندین سال گذشته در حال پیگیری است و در مورد عدم پارکومتر‌ها اتفاقاتی افتاده که باز نشود بهتر است چراکه اعضا از این موضوع باخبر هستند.
محمدرضا رضاپور با تاکید بر اینکه در مقام دفاع و پاسخگویی صحبتی نمی‌کنم، گفت: در حال حاضر مصوبات شورا در شهرداری در حال پیگیری است که آخرین مصوبه در مورد 1.5 درصد بود که در حال اجرا است و لوایح جدید نیز در کمیسیون بودجه قرار دارد و قصوری متوجه شهرداری کرج نیست.
قائم مقام شهردار کرج با بیان اینکه شورای اسلامی شهر کرج مصوبه‌ای برای یکسان‌سازی قراردادهای پرسنل شهرداری به شهرداری ارسال نکرده‌است، افزود: این ناعدالتی در مورد پرسنل از ابتدا در شهرداری وجود داشته و این از ضعف قوانین نشات می‌گیرد.
وی اظهار داشت: شهرداری حق اجرا نکردن مصوبات را ندارد و در صورتی که دلایل مستند برای عدم اجرای مصوبات نداشته باشد قابل بازخواست است و باید پاسخگو باشد.

کلید واژه ها: استان البرز -




یکشنبه 14 تیر 1394 - 17:03:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن